http://www.allkeyshop.com/blog/buy-simcity-cd-key-digital-download-best-price/ Zoek maar uit, ik heb CDkeyhud, maar die is uitverkocht. Meerdere winkels raken nu uitverkocht dus dan moet je er nu bij zijn.
Ik heb hem bij gamekeystore gekocht, alleen nog geen mail gehad volgens mij. Krijg je die pas op release of ben ik fucked?
Wanneer komt de game nu daadwerkelijk uit? Ik zie 5,7,8 en 12 maart op internet staan, maar het word mij nu niet echt duidelijk
Op de een of andere manier vind ik games in het Nederlands zo fout. Vertalingen zijn vaak echt tenenkrommend. Ik heb echt zin om lekker te bouwen
Ik ook. Ga waarschijnlijk gewoon schijt hebben aan alles en weer eens een weekend oldschool gamen. Nerdswag!
Serieus, verschillende datums voor een digitale download? Is dit hun manier van 'load balancing' Nederlandse vertalingen van games zijn niet altijd goed, maar bij SimCity 3000 heb ik krom gelegen van de broccoli en lama grappen.
Ik ben enthousiast gemaakt door m'n neef, ga hem wss ook halen. Ik geloof dat mijn laatste gekochte game voor de pc GTA Vice City (2002 ) was. Ik kan de game nét aan spelen met de componenten in mijn huidige laptop, yaay!