1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Simpele "muziek" remixer

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Danger, 26 mrt 2008.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai,

    Een vriend van mij is binnenkort jarig en ik heb toevallig nog een heel leuk audiobestand waar hij hele domme vraag stelt waarop de man vraagt, wat vraag je nou eigenlijk en waar hij dan op zegt "Ja dat weet ik zelf eigenlijk ook niet", op een hele domme manier ook nog eens maar dat terzijde. Nu wil ik die vraag zegmaar eerst uit het opgenomen stuk halen. En vervolgens die vraag meerdere keren achter elkaar plakken en eventueel nog wat leuke effecten toevoegen. Ik wil dat dan als grap bij mijn cadeau geven en de cd opzetten op zijn verjaardag. En hem natuurlijk op een leuke manier belachelijk maken (voor onze vriendengroep heel herkenbare leuke toevoegingen erbij). Maar ik zoek dus een programma waarmee ik aan de slag kom in dit te realiseren. Het liefst een simpel gebruiksvriendelijk programma. Ik het ook fruity loops e.d. wel eens op mijn computer gehad maar daar kan ik echt niks mee. Heeft iemand een idee welk programma ik hiervoor kan gebruiken?
     
  2. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker of het hier voor ook werkt maar met MixCraft kan je het eens proberen.
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb na een tig programma downloaden eindelijk wat gevonden. Windows movie maker, voldoet prima. Thanks voor je hulp, maar is niet meer nodig. Volgende keer open ik wat minder snel een topic!
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Adobe Audition, dit programma kan je zo moeilijk maken als je wil. Maar voor simpele knip en plak werkjes heel goed te gebruiken!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Atomix MP3, een makkelijk te gebruiken progamma waarin je dat stukje kan opnemen, herhalen en daar zoals je al zei leuke effects aan toevoegen!
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik gebruik audacity, heel makkelijk.
     

Deel Deze Pagina