1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Simpelweg de beste (volgens jou) MP3 speler.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Centurion, 27 jun 2004.

1. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    iPod

Mooi design, erg groote capaciteit voor muziek, ook voor externe hardeschijf, duidelijk display en software

groot nadeel is dat de iPod is gekoppelt aan een pc.

De iPodjes die nu in de winkels zijn zijn best wel ver boven je budget maar over een tijdje komen er goedkopere iPod`s de zogenaamde iPod Mini`s.

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde dus, niet een internet site van expert maar een gewone winkel waar je naar binnen kan lopen :)

Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    mensen, leer het nou , hij wil geen ipod maar een flash speler van max. 140 euro! :mad:

4. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ja, in Purmerend hebben ze de 128, 256 en 512 mb versie. _O_ O-)

5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

heb vanmorgen m'n iPod mini in het blauw besteld bij http://www.coolelectronics.nl O-)

6. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    die is toch nog steeds het dubbele van zijn budget!!!!!!!!!!!!
    ik heb de mpio DMK met 128 mb, heel mooi dingetje met goede geluidskwaliteit voor een leuke prijs 89 euro

7. Kaiti

Kaiti Greek Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Hi Jongens :)

Ik wil dus ook een MP3 spelertje gaan kopen.
    Iemand een aanrader? Ik ga tot € 200,-.

x

8. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    iAudio CW300

Hmm ja :) Ik heb sinds een tijdje ook een MP3speler, en heb eerst een hele tijd rondgeneusd op het forum van Tweakers. ( Geen spam toch dit? ) http://got.tweakers.net , dan moet je even kijken bij 'Gadget Talk' heet het geloof ik. Genoeg lui daar die er verstand van hebben :) Ook aardig wat topics met vergelijkingen van spelers, enzovoort- gebruik de search maar ;)

Zo heb ik ook mijn Mp3speler gevonden, voor mij is het de iAudio CW300 geworden, eigenlijk was dat ietsjes buiten mijn budget (190 euro voor de 256MB-versie) maar de verhalen die ik op Tweakers hoorde waren echt super dus ben ik er toch maar voor gegaan :D

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/822020///cw300

Én gelukkig maar want het geluid vind ik echt geweldig. Deze was dan ook beste getest door de Digitale Consument, hoorde ik pas later. De batterij gaat echt lang mee, zo'n 30 uur claimen ze en dat kan nog wel eens kloppen - dat was voor mij toch wel één van de belangrijkste voorwaarden.

Het design vind je of mooi of je vindt het lelijk :p Ik vind het mooi iig, ik kan hem echt iedereen aanraden voor wie het binnen zn budget past - en die een mp3speler zoekt met erg goed geluid _O_

Oja radio en voicerecorder zit er ook nog op, maarja niet voor iedereen is dat even belangrijk :)

9. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    die mp3 speler die ik al eerder had gepost, maar dan de 256 mb versie, is echt een aanrader.

10. Kaiti

Kaiti Greek Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn lief :)

Bedankt voor de informatie.

x

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Xen gekocht en hij is super, goede radio ontvangst goede geluidskwaliteit, mooi design. echt top.

12. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga denk ik de nieuwste ipod 40 gig kopen:)

De prijs in nederland is al gezakt naar 439 euro... strakjes ben ik in Hongkong en daar ligt ie al voor omgerekend zo'n 300 euro in de schappen:D

13. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Creative Nomad Jukebox Zen. Veel goedkoper dan de iPod en meer opslagruimte. De 60GB versie kost 390 euro, de 30GB 280. Hij (de Xtra) is ook mooier imho.

Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  14. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    kep creative muvo dingus met 1.5 gig...wel aardig niet zo'n klein prutding maar ook geen 20 gig speler

15. hutkofer

hutkofer Guest

Lol.

iPod is verre weg de beste.
    Beste kwalitiet qua muziek, en qua materiaal

Maar een iPod kan je ook niet met een iRiver zielig sneu dingetje niet vergelijken.

De iPod heeft minimaal 20 GB, en die iRiver gaat van 32 tot 512 MB?

En dan heb je kans dat die 512 MB versie er niet uit ziet, en even duur is als de 20 GB iPod.

En trouwens, waarom voor 200 euro een 256 MB speler van het "topmerk" iriver, als je voor 40 euro meer een iPod mini hebt van 4 GB?

Koop een iPod, of iPod mini. Je zal er zeker geen spijt van hebben!

Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2004
  16. Lionhard

Lionhard Guest

al moet ik toegeven dat kleine mp3 spelers leuk zijn om te hebben beveel ik je toch een mp3 cd speler aan...

dat heb ik ook, je zet gewoon 700mb aan liedjes op een cd en luisteren maar en het is een stuk goedkoper, dus voor het geld wat je overhoud kan je je vriendin mee uit eten nemen... (onderandere)

17. hutkofer

hutkofer Guest

Het handige van een MP3 speler is dat het in je broekzak kan ;)

18. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Deze wil ik binnekort ook gaan kopen. Zijn er nog mensen met ervaring met dit ding?
    edit:
    Nog ff een vraagje: hoe zit het met het opslag medium?? is dat gewoon zo'n usb ding die je er los in kan doen?

19. Clitoris

Clitoris Guest

lol

iAudio is de beste:d

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    lol

Threads van een half jaar oud omhoog kicken :{

Deel Deze Pagina