1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Simracing] Ferrari Virtual Academy 2010

Discussie in 'Games' gestart door Rivanov, 10 sep 2010.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    [​IMG]

    [yt]E8YZHhS0i1I[/yt]​

    Basic Pack:
    Fiorano + Ferrari F10: € 14,90

    Soon Available:
    Mugello
    Nürburgring

    Download hier!

    Post hier je tijd!
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel een leuk concept. Ziet er goed uit. Maar Netkar Pro zag er al goed uit dus dat was niet moeilijk. Helaas geen setup opties (paar vooraf gemaakte setups) wat misschien wel goed is maar dat ligt aan de rijder. Want een setup is persoonlijk dus sommige vinden het fijn en sommige niet. Heb het gevoel er nog niet echt mee maar ik ben nooit fan geweest van Netkar Pro. Maar zal de komende dagen wel proberen om een goede tijd neer te zetten. Zit nu op 59.2. Hoop btw dat Mugello and Nurb snel komen want Fiorano blijft een kart baan. Waar beter kleine Fwd thuis horen en niet een F1 wagen. :)
     
  3. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hè rivanov kan je dit ook op je Apple spelen? Want ik zie bij computer details geen Mac staan :confused:
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb even zitten kijken he maar is het mogelijk om ook zachte banden erop te zetten met die groene streep zoals ik eerder ben tegengekomen in eerdere filmpjes en die helm cam, die heb ik ook nog niet gezien
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij Dual Boot hem volgens mij BBE TheOne. :)

    Volgens mij niet Maver. Alle setups hebben dezelfde banden. Misschien in de volgende build. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    waaaa. net een giga bug ontdekt,. ik crashte best wel hard en knalde vol door de vangrail heen de baan uit,
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Windows 7 via Bootcamp. :)
     

Deel Deze Pagina