Ik weet nog niet precies, ik ga morgen even kijken wat mij ligt. Dan kies ik wel een setup uit, ik weet wel dat het geen Amerikaan gaat worden. Ik kan niet fatsoenlijk met RWD rijden op de Ring
Ghehe, daar moet je lang op oefenen. Veel spelen met de versnellingen en het gas, dan kan het wel Op zich sommige RWD kan nog wel, de BMW enzo. Die liggen nog redelijk op de weg, maar dat is met die Amerikanen dus niet zo
Valt eigenlijk wel mee hoe moeilijk ze te rijden zijn. Ik sta een stuk minder achterstevoren met een Vette dan een BMW. De Vette heeft heel veel kracht onderin dus van 4000 naar 6000 toeren. De manier is om bochten die je met andere auto's in zijn 2 neemt met de Vette in de 3 neemt. Hij heeft zoveel kracht onderin dat het gewoon even snel is als de BMW uit de bocht en je veel minder kans hebt op overstuur.
Ja, precies. Je moet je rijstijl een beetje aanpassen voor die auto's. Dat is precies zo met de Seat en de BMW uit de WTCC. Met de Seat kun je stampen, de bocht in gooien en op het laatst remmen. Bij de BMW moet het vloeiender en wat rustiger. Ik heb inmiddels voor Neerlands trots gekozen, de Spyker. Net een paar rondjes gedraait op de Ring. Kwam tot een 7,17 in een bijna foutloos rondje, maar het kan overal nog een stuk harder.
Met Seat kan je zeker stampen zeg, alleen jammer dat de bandjes het dan snel voor gezien houden. Reed pas een paar rondjes van op Zandvoort met de Seat en per ronde had ik minder grip. Kunnen wij nou eindelijk eens wat rondjes samen rijden?
Plaatje van die nieuwe server mod waar 50 cars in kunnen. Dit was een testrace, met 2 klasses in een race.
Zo, dat ziet me er een keer gaaf uit . Denk alleen niet dat mijn pc dat zo leuk gaat vinden, die vindt GTR-E al niet zo leuk. @ Corona: We moeten nog maar even kijken wanneer we even kunnen toeren. We kunnen ook gewoon in een public server schieten ofzo. Of we gaan op de Ring rijden
Ik zie ook nooit zoveel auto's op het scherm, had alleen visible cars wat hoger gezet voor het plaatje. Meestal staat die bij mij op 20 of 25 visible cars.
Practice begint om 21:00. Btw heb iets van een tool geinstalleerd voor info op je scherm? Zoiets. http://www.vitumo.de/
Nee, ik ga hoogst waarschijnlijk met vrienden naar The Hangover. Een van de weinige dagen dat het kan, had ik geen rekening mee gehouden. Alleen ze hebben bij RD heel graag dat je het op tijd meld, dus dat deed ik dan maar. Wel jammer, zou wel is willen meemaken hoe een race met 25 man gaat op de Nordschleife.
Yes, als het goed is doe ik woensdag wel mee. Dat weet ik ook al niet zeker, aangezien een vriend die nacht daarvoor hier blijft maffen Jij gaat vanavond zeker met de Corvette aan de slag? Wat voor een ronde tijd rijd je daar mee? Ik dacht dat ik in de 7,17 reed.
7:09. Is het snelste wat ik er mee gereden heb. Zijn een paar gasten die rijden on de 7 min maar die liggen vaak achter een boom. Je wilt niet weten hoeveel podiums en hoge positioneringen ik heb gehaald met "normaal" rijden, ik ben niet altijd bij de snelste maar ik rijd wel altijd me races uit zonder echt een fout te maken. Daarom vind ik Enduro's zo leuk.
Ja, een constant ritme is erg belangrijk. Geen gekke dingen doen, dan komt het goed. Dat werkt heel erg goed met Enduro's. Ik had een keer een 3 uurs race op Le Mans met rijders wissels en toen reden wij ook op een vierde plek. In de vrije training was ik de snelste van ons twee, maar kwam ik niet hoger dan een 12e plek. Helaas liet rFactor ons in de steek door vast te lopen tijdens een rijders wissel.
Helaas ben je altijd een van de 2. Er zijn maar een paar mensen die echt snel zijn en ook geen foutje maken.