Gisteravond had bijna iedereen een slechte race en hem me helemaal kapot gelachen op Teamspeak en ja ik donderde van me stoel af wanneer ik aan het remmen was. Ik denk dat iedere week de Hell een beetje gaat vervelen. Ik had gister nog snel een klein filmpje gemaakt.
Ook met behulp van de Vette power. Ik duik nu btw even de server in van de race van morgen, even de baan leren kennen want ik heb geen tijd morgen.
Nou, vanavond gaat ook niets worden Word er nu wel een beetje naar van , mijn stuur is kapot. De klem voor het bureau is afgebroken, dus kan ik het stuur niet fatsoenlijk meer vast zetten. Ik ga er dus morgen maar mee terug, heb er nog garantie op. Dit is al de tweede keer, dus dan krijg ik wel weer een nieuwe mee...
En hadden ze nog een nieuwe? Vanavond heb ik weer een Test Race met 40 auto's op Paul Ricard dus dat gaat hopelijk leuk worden. Ik rij echt teveel de laatste tijd, je hebt van die fases.
Ja, ik kan 'm morgen ophalen Al race ik de laatste tijd erg weinig, maar als er ineens weer zo'n fase komt wil ik wel kunnen rijden
Binnekort maar een stuurtje aanschaffen, welke raden jullie aan? (Koop hem nu nog even niet, moet geld apart houden voor het echte rijexamen )
Uhm, volgens mij werkt alleen het Porsche stuur op de PC én op de 360. De rest werkt maar op één van de twee.
Idd. De 360 werkt ook op beide maar op de PC werkt de FFB niet goed, sterker je hebt bijna geen FFB. Zelf heb ik de Logitech Driving Force GT die was ook rond de 70.
Nope niet goed. Ik zal gewoon goed sparen voor een goed stuur voor de PC. Dan zal je er zeker geen spijt van hebben. Race van vanavond. 36 wagens totaal, mixed classes.
Hybrid, welke game speel jij nou het meest, GTR? Was zelf vanmiddag weer even met rFactor (offline) bezig geweest, ging al een stuk beter. Zal ook wel liggen dat ik niet met een goed stuur speel