1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Simracing] Race 07+Uitbreidingen/RFactor

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 13 mei 2009.

1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Heb hem nu gevonden voor een redelijke prijs en meteen maar besteld, binnekort dan maar is een Momo bestellen.

Nieuw & sealed van eBay, incl. verzending, voor €19,04 :)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup GTR Evo. :)

Mooi prijsje.

Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik had de game 2 weken geleden nog gehaald voor 5 euro maar toch ook een leuke prijs 19 euro :)

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik kon hem online nergens meer vinden, behalve voor achterlijke prijzen. Waar had je hem voor 5 euro gevonden? 8)

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    bol.com had 'm in de aanbieding. Zo heb ik 'm ook :9

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Als ik me nieuwe pc heb join ik jullie ook wel..

Heb zelf veel uurtjes versleten in GTR2, was ook serieus snel in dat spel volgens mij :+.. Me broer gebruikt de pc icm het momo stuurtje om europese circuits te verkennen en te oefenen. Zelf doe ik vaak Time trials met hem :cool:

Trouwens mijn vader die zelf al 30+ jaar in het vak zit bakt er niks van op de pc is altijd wel lachen om te zien

Laatst bewerkt: 18 jul 2009
  7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Saturn Rotterdam, laatste exemplaar voor die 5 euro meegekregen want op de site van Futurezone staat tie ook voor 5 euro en dat is nu eenmaal niet alleen een online winkel

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist GTR Evolution geinstalleerd op m'n iMac (via Bootcamp) en hij loopt perfect!
    Hybrid, welk programma gebruik jij om je races te capturen? Gaat dit erg ten koste van je performance van de game?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Fraps.
    Je merkt wel dat die aanstaat maar het is niet erg ofzo, ligt natuurlijk ook aan je systeem.
    Maar ik neem eigenlijk nooit op als ik aan het racen bent, alleen replays. :)
    En als je hem op YT zet, wel eerst even bewerken met een programma zoals WMM dan maak je het bestand echt gigantisch kleiner.

Laatst bewerkt: 18 jul 2009
  10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oke. En jij speelt ook voornamelijk GTR Evo toch? Nog mods die je aanraadt? Zoals dat Eurosport logo? :cool:

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is standaard. ;)

Verder PT Sim mod is goed. Porsche en Ferrari erbij voor de GT sport klasse en Lambo, Ferrari en Masarati voor GT pro klasse. Er zijn wel meerdere goede mods, ik gebruik er eigenlijk niet zoveel want standaard is het al super. Binnenkort komt de F1 mod uit van een hele goede mod groep, die gaat ook super worden.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is dat logo dan alleen zichtbaar in de replay? Want tijdens de race zag ik 'm niet.
    En ik heb op SimRacingWorld.com al een aantal mods gezien, ook een F1 2009 mod..maar die kan ik beter laten staan en wachten op die nieuwe mod?

Hoe installeer ik trouwens zo'n mod? :)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    -Die is idd alleen zichtbaar in de replay.
    - Idd er zijn veel F1 mods, maar sommige zijn goed maar er zijn ook veel slechte. Ik wacht op die van MMG omdat zij eigenlijk de beste mod group zijn van GTR Evo.
    - De meeste zijn gewoon Exe files. Alleen bij sommige moet je een paar mapjes aanmaken om hem werkend te krijgen, maar het is niet echt ingewikkeld.

Nog een 2 goede sites om te downloaden is op Racedepartment en Nogripracing.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jammer, je hebt Steam nodig om de mod te installeren. Toch ergens goedkoop GTR Evo vandaan zien te plukken! :+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt een online versie nodig om mods te installeren. Niet per se Steam dacht ik?
    Dus als je GTR Evo ergens van een winkel haalt moet je wel de online versie installeren.
    Daarmee kan je Online en Offline.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jammer dat ie vrijwel overal is uitverkocht..

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is irritant ja. Het gaat allemaal via Steam tegenwoordig.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En dan kost hij €15,-?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zie het nu inderdaad. Dat vind ik toch vrij fors. Wil er best iets voor betalen maar €30,- vind ik te gortig aangezien ik normaliter gewoon op m'n Xbox360 game.

Deel Deze Pagina