Dit is Novice. Heb nu de goede settings. Graphics op Max met AA op Level 1. Ziet er super uit. Misschien dat ik 'm toch via Steam aanschaf, wil die mods installeren!
Hij is nu bijna klaar met GTR downloaden, daarna moet hij Race 07 nog downloaden. Want Race 07 moet geinstalleerd zijn toch? /edit: Ah, hij geeft al de melding! Hij download Race 07 nu met 3mb/s dus die is ook zo binnen.
Misschien moet ik GTR ook eens proberen, kijken of het loopt Bevalt het een beetje Rivanov? Spelen met de Drive FX? Ik vind het zelf wel lekker spelen maar ik wil als het kan een keertje de Logitech Driving Force GT, die werkt op de PC en PS3 (voor GT). Zit alleen dan op de PS3 weer met het probleem dat ik hem niet fatsoenlijk voor de TV kan krijgen.
Gaat perfect! Alleen geen FF maar dat mis ik niet aangezien de DriveFX sowieso geen FF heeft maar Axial Rumble. Ik heb ook de perfecte zitpositie dus het rijdt heerlijk. Net op de Xbox360 even Race Pro gespeeld met het stuur en dat rijdt toch weer anders dan GTR Evo op de computer. Bootcamp heeft nog nooit zolang aangestaan op m'n iMac! Maar om toch nog te kunnen genieten van Mac OS X heb ik m'n MacBook maar naast me gezet..
Lol. Als je naar multiplayer gaat. Dan onderaan filterlist doen. De server heet HybridRacing. Paswoord: hybrid
Hij pakt het password niet. Ik voer het in, druk op OK..dan wordt de knop 'unselectable' en dan paar seconden kan ik weer op OK drukken.
Oke, hoop dat je iets kunt vinden. Kon net wel een andere server joinen namelijk. Anders kan ik wel hosten dat je mij probeert te joinen?
Lukt ook niet. De ping is ook 5000. Misschien is er manier waarop het wel kan. Ik ga er even achteraan.