1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Simracing] Race 07+Uitbreidingen/RFactor

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 13 mei 2009.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet welke carietes er zullen zijn. Ik heb alleen Race on nodig. ;)

Race on
    Race on/STCC
    Race 07/Race on/STCC

Ik kreeg vanochtend dit mailtje van Simraceway.com. :)

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Dat pakket van Race On en STCC bestaat dus niet, je hebt of Race On of Race On, STCC en Race 07. Dat laatste pakket kost dertig euro valt dus wel mee. Ga hem één dezer dagen maar een bestellen.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar ze naaien weer de mensen die het vanaf het begin spelen een kopen.
    Nu heb je Race on voor 24.99 en Race 07/STCC en Race on voor 29,99.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat zier er wel bruut uit, lijkt me een heel cool spel. Alleen mijn PC zal deze vast niet rekken, misschien ooit eens upgraden als ik weer geld teveel heb. :D

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jij moet eigenlijk gaan simracen op de PC daar zal jij veel meer aan je trekken komen. Als ik zo je post steeds lees. :)

De 6 uur van Road America is begonnen. Ik doe vanavond de laatste stint. Hopelijk is me connectie dan beter. :)

http://www.prosimracing.com/

Probleem opgetreden. Uitgesteld. :'-(

Laatst bewerkt: 17 okt 2009
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb hem een paar dagen geleden gedownload, vind het wel erg gave wagens moet er maar even wat tijd in stoppen.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd super tof om mee te rijden.

Hier een paar screens van een online race.

En hier een "paar" screens van GT legends Test event voor de League. Er waren nu rond de 15 wagens maar als het seizoen begint staan er 31 aan de start. :)

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik begin er nu zelf ook zin in te krijgen, en vooral deze soort racegames die zich onder mijn ogen echte racers mogen noemen mis ik teveel op de consoles. Maar enkelen vragen die ik wel heb..

Maar hoe is het uitgewerkt allemaal, je rijd voor een team naar keuze en de wagens zijn alleen te finetunen neem ik aan?

Zijn er ergens filmpjes te vinden, heb geprobeerd op youtube maar kon niet veel vinden.

Het simgehalte, hoe hoog ligt dat precies?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe bedoel je met teams naar keuze? :)

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Naja wagens naar keuze, zei het even verkeerd. :b:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O oke.

Je hebt Race 07 dat is de hoofdgame. Die hebben WTCC, WTCC 87, Mini, Radical, Catherham, F3000 en allemaal WTCC banen en bekende banen. Daarnaast heb je dus GTR Evo dat een Add on is voor Race 07. Die add on bestaat uit de GT cars. M3, Corvette, Aston martin etc. De laatste tijd zijn er dus weer 2 add on uitgekomen. De STCC add on die simuleert dus de zweeds toerwagens en banen. En nu dus. Race on. Daar zit bij Formula masters, Muscle cars en het seizoen 2008 van WTCC en een paar nieuwe banen. Maar die laatste 2 add ons zijn nog niet a must have zoals GTR evo is. Verder zijn er de PC mods. Nieuwe auto's en een overvloed aan banen.

Finetunen. Is heel uitgebreid en heeft ook degelijk effect. Camber settings, bandenspanning, caster dat zal je allemaal merken als je aan het rijden bent. Maar dat is zijn allemaal kleine beetjes om het allemaal echt the finetunen. Ben zelf ook begonnen met camber en versnellingen aan te passen omdat je in het begin niet alles nog weet. Maar met ervaring en guides ga je alles beter begrijpen.

De lat ligt niet heel erg hoog. Grote kans als je Forza/Race pro met alle assist uit rijdt dat je gemakkelijk er aan went. Het is gewoon wat gevoeliger en realistischer en er zijn bepaalde race technieken die je jezelf moet aanleren.
    Enige wat je wel nodig gaat hebben is een stuur. Ken niemand die zonder stuur rijdt. :)

Wat filmpjes. :)

Verder ben ik zelf de laatste meer bezig met GT Legends een spel uit 2005 ook van Simbin. Met daarmee wordt nog heel veel geraced.
    Allemaal wagen van 1965 to 1976.

Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor je hele uitleg, plaatjes en filmpjes en nu is het me duidelijk allemaal. Enige serieuze PC racer die ik ooit gespeeld heb was Sportscar GT, maar dat is al lang geleden.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha ik nog veel meer vertellen. Maar dan blijf ik typen. ;)

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Zijn er misschien nog mensen hier die intresse hebben in een MOMO Racing force stuurtje van logitech? Dit is zeg maar het stuurtje na de G25 van logitech. En ik moet er echt van af, wie helpt mij? :cool:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Video van afgelopen Zaterdag. Moest even invallen voor een teammate een paar uur voor de race in de hoge divisie in auto's die ik nooit rij. Maar ging verder wel goed zat de hele rijd rond plaats 10 en scoorde wat punten voor de team. :)

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oh stuur maar op hoor..

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van de makers van Rfactor. Komt binnenkort en is dan te downloaden op de officiele Super League Formula site. Weet nog niet hoeveel die kost. :)

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Schijnt een redelijk spel te zijn. Alleen die klasse trekt me dus helemaal niet, maar ik wil het best proberen.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Preview van de 2009 mod is nu te downloaden voor rFactor en Singapore 2009 zit er ook bij. Pff je zal maar een xbox hebben en nog meer dan een jaar moeten wachten op een F1 game. :+

Deel Deze Pagina