1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Simracing] Race 07+Uitbreidingen/RFactor

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 13 mei 2009.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ongeveer wel. ;)

Program Files-Steam- Account name - Race 07. En dan in de gamedata een folder maken en die Locations noemen. En dan de download openen en die dan in de location folder slepen.

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind wel mijn account naam, maar dan in het mapje 'steamapps' en als ik daar doorklik vind ik geen Gamedata mapje en gewoon in het mapje 'race 07' een Locations maken en daar in doen, werkt niet.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat komt er te staan als je doorklikt bij Race 07.

Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Alle stappen:

Steam --> Steamapps --> zeepsop46 --> race 07 --> [config] [custom skins] [UIdata] dat zijn de mapjes. Verder staan er dingen als .exe files en .dll files.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O dacht dat Gamedata standaard was. Is al weer tijdje geleden. ;) Die moet je dan ook maken en in die folder locations maken.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, dat is het. Nu doet die het. Merci!

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Net de demo van Race 07 gespeeld. Vond het tof om te spelen. Moeilijker dan andere race games die ik normaal speel maar zeker wel leuk. Liep goed op mijn pc, maar het zag er in tegenstelling tot race games die ik speel op de 360 en PS3 niet uit natuurlijk. Dat zal liggen aan mijn hardware trouwens.

Spelen jullie allemaal met een stuur? Probeerde even mijn DriveFX voor de 360 aan te sluiten op de PC maar dat werkte niet in tegenstelling tot de Guitar Hero gitaren die wel gewoon werken op de computer.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, ik rijd met een Logitech Momo. Die kun je al voor 70,- kopen. Als je echt geïnteresseerd raakt is dat een goed stuur om mee te beginnen. De G25 is de echte top en kost 200,- :+

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Die ga ik denk ik aanschaffen zodra ik m'n salaris weer binnen heb.

Ik vind het spel wel leuk alleen het is vrijwel onspeelbaar met de pijltjes.. bijvoorbeeld zo'n alfa die vliegt al van de baan af als ik alleen maar gas geef zonder ook maar te sturen 8)

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ha, dan moet je is een BMW proberen met zijn achterwiel aandrijving :9. Of nog erger een GT-wagen :+

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik neem dus aan dat zodra je het gas preciezer kan regelen met een stuurtje + pedalen je dit wel in de hand kan houden?

Pijltje vooruit blijft natuurlijk gewoon vol gas.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, dan kun je gedoseerd gas geven en je kunt nog 'shortshiften' zodat je minder wielspin krijgt. Het is nog wennen in het begin, maar later kun je de meeste auto's gewoon rond sturen.

Ook het sturen kun je nu beter doen, omdat je nu ook niet ineens vol naar links of rechts stuurt.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja veel! meer natuurlijk. En je hebt Force Feedback wat je met racegames nodig hebt.
    Driving Force Pro is ook goed en ik heb zelf de driving force GT en die was 80.

Nee dat werkt idd niet. Zelf eerst ook geprobeerd.

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf regelmatig Rfactor gespeeld, en dan vooral de Megane trophy, wat een erg leuke race is vind ik zelf. Speel het de laatste tijd niet meer.

Ben ook van plan me G25 stuur te verkopen dus als iemand nog op zoek is naar een stuur ;)
    Erg goed stuurtje, heb hem pas een maandje.

15. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Haha, die dingen zijn inderdaad zo lastig, geef je een klein beetje gas bij het uitkomen van een bocht, sta je gelijk dwars. Vooral die Aston Martin DBR9 heeft daar last van.

Vanavond kan ik wel wat rijden denk ik zo.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoop dat ik het overleef vanavond. ;)

17. JeePee

JeePee Guest

Hoe is de competitie daar? Want volgens mij meld je je per race aan ofnie? In de GTR league van simracing.nl was het een week trainen en je setup finetunen. Want hoe kan je nou een endurance rijden zonder te weten wat je banden doen bijvoorbeeld?

Heb net weer ff compilatiefilmpjes gekeken van de NL.GTR.8 races en dan gaat dat simracehart toch weer sneller kloppen! Misschien ook maar eens GTR evo aanschaffen...

18. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    1 Miljoen pay out? Dus er is een kans dat jij miljonair bent na vanavond?

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    HybridTheory85, kan ik die race meekijken? Ben wel benieuwd hoe dat er aan toe gaat :)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoog niveau best wel maar ook "gewone rijders". Dus het er voor iedereen wel een tegenstander. Meestal een week van te voren meld je je aan en dan ga je gewoon op de baan rijden in practice om te oefenen.

Maar bij RD zij league races maar dus ook gewone een avond events. Ligt eraan of een Mod veel zin heeft om die week te racen en dus servers wil opzetten

Was grappig bedoeld. Dus als je niet eerste kan worden dat je dan weggaat. ;)

Helaas wordt die niet op RDTV uitgezonden. Maar er is wel een live timing.

--->Live Timings<---

Ik ben 17 sec langzamer omdat er 3 klasses zijn en ben de enige die nu even met de GT Club rijd.

Laatst bewerkt: 16 mei 2009

Deel Deze Pagina