Haha geniaal. [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/h-V9khQ3Fpg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/h-V9khQ3Fpg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]
Simbin heeft een gratis game uitgebracht samen met Volvo. Het rijdt lekker en is meer casual. http://www.volvocars.com/intl/All-Cars-MY09/conceptcars/Pages/S60concept.aspx Na de intro op de banner links drukken en dan How to install.
Gister Friday night Mini's, toffe races zijn dat altijd. Race 1: 9e Race 2: 10e Race 3: 10e Startte in race 2 vanaf de 5e plaats. Maar door een bug was me motorhealth vanaf de start 85% 0:16 zwart met gele dak rechts boven. 0:46 voor die rode auto 3:55. leuk gevecht 5:37
Is iemand hier die deze game(s) met het MS wheel spelen? Hoe bevalt het? Ben geïnteresseerd om een wheel te kopen maar wil dan ook ineens een wheel voor de 360, tenminste als het doenbaar is als je niet recht tegenover je tv zit? Dus de G25 valt jammer genoeg al af.
Heb het zelf eerst ook geprobeerd maar het werkt totaal. Die xbox stuurtjes werken niet op de PC. Je hebt geen Force feedback en en het stuurtje en pedalen reageren niet goed op de PC. Hoe bedoel je dat de G25 afvalt omdat je er niet recht voor zit?
Omdat die niet werkt voor de 360 natuurlijk. Voor mijn pc zit ik rechtvoor, maar mijn tv hangt links van mijn pc monitor, boven mijn bed. Kan de tv wel wat naar me toedraaien, maar ik kan nooit recht voor mn tv gaan zitten (met het stuur aan m'n bureau). EDIT: Schets van het betreffende stuk van mn kamer: Ruimte tussen bureau en bed is in werkelijkheid zo'n 10cm.
Ja ik weet persoonlijk niet of dat fijn rijdt. Al zie ik op veel sites dat mensen hun setup tonen waar ze ook scheef voor hun scherm zitten, dus het wel mogelijk anders zullen zoveel mensen het niet doen. M.b.t de stuurtjes. Een goede oplossing is 2 stuurtjes eigenlijk. Het MS wheel is 90 euro dacht ik. Koop een Logitech Drive Fx voor de 360 voor rond de 25 euro en koop een Logitech Driving Force GT voor de PC en die is 70 euro, en het meest gebruikte stuurtje na de G25 en ik gebruik de GT zelf ook. Het is niet zo dat de G25 een heel stuk beter is dan de andere, maar het meer omdat die van staal is een een clutch heeft. Logitech Driving Force GT
Logitech Drive FX kan je ook op de pc gebruiken lees ik? Enkel vind je de Drive FX nog amper. De Driving Force GT vind ik hier wel in België maar kost dan weeral €100.
Die Drive FX heb ik hier staan. Gebruik hem nooit :{ Heb hem eens getest op de computer, kreeg het niet werkende... Edit: Zou de Drive FX werken op de PS3? xD
Je kan hem wel gebruiken op de PC als je hem werkend krijgt maar dan heb je nog steeds geen Force Feedback.
Was iets met drivers een vorig pc stuurtje. Ik moet wel zeggen dat ik het stuurtje vooral voor de 360 zal gebruiken (Forza 3 ) en af en toe voor de pc. Ik zie nu pas dat de Drive FX geeneens paddles heeft?
Inderdaad, blijkbaar gewoon buttons vanachter op het stuur. Iemand hier die ervaring heeft met de DriveFX?
Die buttons zijn ook gewoon fijn en werken ook even goed als die van MS, ik heb er geen problemen mee. Ik vind de Drive FX fijner dan het MS wheel. Het is steviger en super makkelijk om vast te zetten op een tafel. Verder is het een klein stuurtje wat ik wel prettig vind. Alleen de pedalen zijn iets minder dan die van MS en je hebt meer draden nodig. Alleen nieuw is die niet meer te vinden.
@ Hyb: Ik heb zojuist mijn Drive FX op de PC aangesloten en RACE 07 even gespeeld. Volgens mij werkt alles gewoon goed. Kreeg via Windows Update een bericht dat er een update voor mijn stuur was dus die heb ik binnen gehaald. Het werkte prima
Dunno. Waar kan ik dat aan merken? Vergeet dat steeds Niet gedacht dat het zo lastig zou zijn. Rij bij een bocht wel heel vaak de grind bak in. Ben teveel arcade racers gewend ben ik bang Ach, leuk spelletje voor zo af en toe.