Ik race de laatste tijd echt heel weinig online, af en toe een time trial of zo. Of ik heb geen tijd, of ik ga een filmpje kijken. Binnenkort toch maar weer naar kijken, begin het wel te missen, zo
Iedere Woendag is er een WTCC race met een specifieke wagen of alle WTCC wagens. 2x 14 laps of een sprint race en een hoofdrace met pitsstops. Vandaag was het 2x14 met de Alfa op Okayama. Super leuk weer en altijd een vol veld alleen vandaag waren er "maar" 22.
Muah, 22 is toch best wat. Ik hoop dat ik volgende week woensdag vrij ben, kijken of ik een race kan meepikken. WTCC is meestal wel close-racing. Al vind ik de GT wagens ook bloedje gaaf rijden, zeg. 't Is gewoon verslavend
GT bakken zijn altijd tof zeker op de Nord. Die WTCC voor volgende week wordt denk ik morgen weer geplaatst.
Dat filmpje dat jij hier postte van de Nordschleiffe, is gereden door Sander van DR.nl. Dat rondje is echt geweldig goed, die gast kan rijden. Ik heb het ook geprobeerd, maar als je zo snel over de Ring heen kan. Pff.
Ja die Sander Hogendoorn spoort niet, zijn broer is ook snel. Maar in dat filmpje rijdt die wel Time Trail.
Voor de Nordschleiffe moet je echt veel oefenen wil je daar fatsoenlijk over heen. Races op dat circuit is ook alleen maar overleven, nooit vechten. Als je daar een gevecht aangaat wordt het of ontzettend epic of een drama
Check deze post eens van de laatste Enduro. Op Nord kan bijna niet inhalen idd. Of je moet wachten tot iemand crashed. http://forum.racedepartment.com/346078-post470.html
Iemand inhalen in de Karroussel is leuk, met een auto die sneller is in de bochten boven langs er naast plaatsen en dan uit accelereren totdat je er voor zit. Wel lastig, tho. Maar wat een baan, zeg
Nah, of ik had heel veel geluk. Volgens mij had mijn concurrent toen redelijke schade aan zijn auto waardoor die steeds aan liep op hobbelige stukken, maar hij stuurde hem wel de Karussel in. Dus kun ik er boven langs, voelt wel goed dan.
Zo, leuk gevecht Is een leuke baan voor de Alfaatjes. Train je hier nu eigenlijk lang voor? Ik weet dat ik bij BRO altijd een weekje moet trainen wil ik fatsoenlijk mee komen. Al kun je met de WTCC makkelijk en snel heel hard gaan.
Ik was zelfs vergeten dat er geraced werd. Had even een middag een paar rondjes gedaan, voor basic setup en in avond zat ik 10 min voor de officiele practice in de server om verder wat te tweaken. Verder moet je niet teveel gaan doen, om een 1000ste sneller te gaan, als die maar lekker aanvoelt. En na een tijdje leer je ook wel wat je precies moet doen met de setup. Ik reed de eerste 3 bochten en ging toen gelijk de pits in omdat ik veel onderstuur had.
Oké, ik ga maandag en woensdag mee rijden Heb de hele week vrij, dus kijken wat het wordt. Heb wel zin in maandag. Nordschleiffe blijft epic en ik oefen ook graag met plezier voor die baan!
Nice. Die Maandag races zijn epic aan het worden. We rijden iedere maandag op de Nords maar steeds met een andere klasse, vorige week was het met de Radicals.
Oh, dat is wel beter! Ik raak verliefd op die baan , nu met de GT Sport. Dat moet goed komen, zitten fijne auto's tussen. Ben benieuwd hoelang ik het volhoud
Weet niet met welke auto je gaat rijden, maar er zijn veel setups voor die auto's bij online files of op RD site. Ik heb er zelf nog een voor de Vette die ik gebruikte voor de laatste Endurance.