sims 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 11 feb 2007.

1. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    precies, je zegt het zelf al..ieder zijn eigen mening, zijn ook miljoenen mensen die er wel op zitten te wachten..

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wachten is een groot woord, maar er naar uitkijken doe ik ook wel. Ik kijk persoonlijk meer uit naar nieuwe uitbreidingssets van de sims 2 (op de pc dan) op de console speelt dat niet fijn, kheb De Sims: Erop Uit! en die speelt echt niet fijn vind ik. Maarja, ook nu weer: ieder zijn mening. Kheb alle uitbreiddingssets van de sims 2 en daar ben ik nu nog volop mee bezig. De sims 3 mag nog even op zich laten wachten (en dat doet hij ook :9). Het lijkt me overigens best vet hoor, bijvoorbeeld om in een buurt te leven die helemaal online is.
    Maar op zich, al die uitbreiddingssets is maar uitbuiterij, ze kunnen makkelijk al die dingen in 1 spel doen volgens mij. Bijvoorbeeld bij de sims 2. Daar begonnen ze precies zoals de eerste sims 1 waar al vele uitbreiddingssets voor waren. Als ze gewoon al die dingen in 1 spel hadden gegooid en dan nieuwe verzinnen in plaats van een kaal spel en dan weer alle uitbreidingen overnieuw. EA zijn uitzuigers, dat vind ik ervan. En dat ze te lang doorgaan met bepaalde ideeen (overigens mag de sims nog wel doorgaan).

En nog 1 ding: ik moet zeggen dat ik de startpost niet erg duidelijk vind.

Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die startpost is onduidelijk omdat er nog helemaal niets over dit spel bekend is.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vond de xbox versie van sims 2 en the urbz geen zak aan :mad: ... Ik verwacht het zelfde van sims 3. Alleen een multiplayer mode kan dit spel nog redden.

Deel Deze Pagina