1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Singanture's

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door jojolo, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wel een beetje on-topic blijven aub. Vragen over lettertypen, muzieksmaak ed vraag je in een andere thread. Zo blijft deze thread een beetje duidelijk met waar het om gaat, voordat we straks allemaal sigs gaan tonen en photoshopvragen gaan stellen.

2. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om een poll toetevoegen aan deze tread zodat we kunnen stemmen

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja sigs vind ik nergens voor nodig, wel vind ik het limiet dat aan avatars gesteld zijn echt ondermaats. Ik zou graag zien dat 100x100 en 50 a 60 kb toegestaan zou zijn. Op die manier heb je de vrijheid die je wilt, en heb je geen ellelange pagina's met een uur scrolltijd.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het komt er toch niet. Lees de thread voor de argumenten tegen.
    Zijn er imo toch genoeg?

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Opzich als de sigs ingetogen kunnen blijven zouden images in je sig geen verkeerde toevoeging zijn, maar dat zal niet gaan lukken.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    die uur scrolltijd ligt nog altijd aan je eigen instellingen, als je 25 posts per pagina hebt ben je korter aan het scrollen dan je 50 posts per pagina hebt

en over die avatar.......daar geef ik je echt groot gelijk in, van mij hoeft alleen de bestandgroottelimiet veranderd te worden naar 200 kb

7. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    lelijk, onleesbaar, irritant, groot, onnodig?

Een iets grotere avatar kan ik me goed in vinden, maar zon sig plaatje is gewoon tussen de tekst en dat maakt het ongelovelijk onprettig om te lezen.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het gebeurt niet. Dit is al zovaak voorgesteld en elke keer was het antwoord hetzelfde. Ik heb geen zin om in herhaling te vallen, het is gewoon gruwelijk irritant en daarom gebeurt het gewoon niet :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina