1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Singleplayer] Call of duty: Black ops [Spoilers]

Discussie in 'Games' gestart door Edjuuuuuh, 8 nov 2010.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Veteran ben ik denk ik wel een uurtje of 10 zoet mee geweest. Sommige stukjes wel 30 min/1 uur op vast gezeten :+.
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik kom niet verder dat je op een tank zit en allemaal mannetjes moet killen terwijl je door een straat rijdt. Ik was daar gister al meer dan een half uur mee bezig en het lukt gewoon niet.
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb het nagekeken, ik heb operation 40, vorkute, usdd en executive order op veteran gedaan, maar geen achievement gekregen:mad:
    Weet iemand wat ik nu zou kunnen doen? Opnieuw beginnen?
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Speel gewoon eens verder, kijken of je de anderen wel krijgt?
     
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem ook niet heur
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de SP erg vermakelijk, maar toch wel iets te simpel. Echt frustrerende momenten zaten er niet in
     
  7. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben momenteel bezig met de SP op Veteran en heb nog niet echt moelijke stukken gehad (ben pas bij het 3e level) :p
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    en ik kreeg maar te horen dat het aan mijn eigen lag :emo:
    Ben dus mooi niet de enigste met dat probleem. Waarom zou je veteraan uitspelen als je toch geen achievement ervoor krijgt.
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo::{
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarom zou jij dan veteraan uitspelen? omdat het zo'n leuke moeilijkheidsgraad is?
    Muah eerder irritant en telkens op nieuw proberen. Als die achievement dan gebugt is, kan je in mijn ogen net zo goed op hardened uitspelen.

    Trouwens van die berichten met alleen maar een smiley erin zijn ook vrij nutteloos. Iets typen is blijkbaar erg vermoeiend.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij deze dan een getypte reactie. Is het niet een beetje lame/ sneu (mijn mening) dat je een spel alleen maar op een moeilijk niveau wilt spelen voor een achievement? Misschien ben ik dan een oude lul hoor, maar ik speelde games vroeger en nu ook gewoon voor de uitdaging. Een gevoel van voldoening omdat ik iets moeilijks had gehaald. Zat spellen op de Xbox heb ik in een hoger niveau gespeeld zodat ik dan een betere ervaring had/ meer uitdaging.

    Metro 2033 ook op hard gespeelt terwijl ik alle chievos op normal zou kunnen krijgen.
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het juist andersom.

    Tuurlijk speel ik ook voor de uitdaging en de lol niet te vergeten.
    Maar door de invoering van de achievements heb ik juist meer spellen uitgespeeld en ook op hogere moeilijkheidsgrades.
    Je kan er niks mee maar het is gewoon leuk om te halen op 1 of andere manier.

    *edit , en noem jezelf geen ouwe lul aub , ik ben maar 14 dagen jonger en ben zeker nog niet oud ja! :+ *
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat snap ik, maar bij dit spel heb ik dat gevoel niet. Het voelt voor mij niet uitdagender of spannender. Als dat het geval was, had ik hem ook zo uitgespeeld op veteraan hoor.
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel elke CoD gewoon op veteran. Je wordt dat tenminste een beetje uitgedaagd. Er doorheen rushen op recruit verpest heel veel van de ervaring imo.
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh, hoe weet je nou hoe oud ik ben? of heb ik dat ergens ingevuld in een profiel ofzo?

    Nou voor mij is het echt wel uitdagender en spannender, ik moet strategisch door levels heen en snel mijn kills maken. Bijna alsof ik online speel!

    Dit dus :)
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    er is een enorm verschil tussen een uitdaging en het verschrikkelijke trial & error, autolock, trigger systeem van cod.
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar CoD staat nou niet echt bekend als een serie die extreem moeilijk is, à la Ninja Gaiden etc.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga straks eens beginnen met de singleplayer, wel meteen op Veteran. :)
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij, COD op veteran (vooral COD2, 5 en black ops) zijn de Ninja Gaiden's van de oorlog shooters.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    idd, ik heb best moeite met Blackops op veteran.
     

Deel Deze Pagina