1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Singleplayer] Call of duty: Black ops [Spoilers]

Discussie in 'Games' gestart door Edjuuuuuh, 8 nov 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je moet die wagen die van links naar rechts door het scherm rijd ook al meteen pakken als hij aan komt rijden en dan van links naar rechts de rest afknallen en bidden dat je snel genoeg was om die kerels die dan inmiddels aan de rechterkant van de weg staan (dus als je de bocht omgedraaid bent) neer te knallen voor ze zelf beginnen te schieten
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Daar was ik ook heel lang mee bezig, want je moet ook een beetje geluk hebben. Maar ik had net een checkpoint toen ik doodging bij die bocht naar rechts.
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb de campaign op veteran uitgespeeld, nu alleen nog de intel en wat andere dingen, en dan kan ik lekker gaan zombieen en multiplayeren:p
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ook veteran uitgespeeld. Vond 't tegenvallen tov. van MW. Had bij dit deel weer sterk het gevoel dat het niet moeilijk was maar soms irritant door oneindige aanvoer van vijanden. Verder nergens lang vast gezeten. Veteran is niet zo moeilijk.

    Oja, AI was ook weer lekker irritant aanwezig. Ze lopen je vaker voor de voeten dan dat ze van enig nut zijn. Heb ik in MW ook wel beter gezien.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  5. Remco

    Remco Guest

    Ik vond de AI wel fijn, ze schoten tenminste enemies neer. Verder vind ik het jammer dat Veteran al lang niet meer is wat het geweest is. CoD2 en CoD3 was tenminste nog voor echte bikkels :9. Neem het level 'The Silo', dat was veteran hoe het hoort te zijn.

    Anyhoo, het verhaal vond ik gruwelijk tof. Kort? Misschien, maar ik werd er wel helemaal in meegesleurd. Het is echt een film en dat is wat CoD voor mij zo tof maakt.

    Ik heb expres niets op internet ervan gezien, dus alles was 1 grote verrassing, zo ook het moment dat ik erachter kwam dat je in het hoofdmenu uit de stoel kan komen. Het voelde echt een beetje oldschool dat ik daar zonder het internet was achtergekomen.

    Nu maar eens proberen m'n NAT van strict te krijgen en dan lekker online knallen :)
     
  6. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mw2 leefde ik niet zo in de campaign mee op een of andere manier, dus voelde het ook erg kort aan. bij black ops vond ik de campaign geweldig en het voelde dus ook absoluut niet kort aan.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, precies! :D Ik had exact hetzelfde.

    Maar oh oh, wat een lame einde. Net voordat je Dragovich wurgt laat hij die mega nadenker vallen met de opmerking "You tried to make me kill my own president." "Try?" en vervolgens gaan ze het na het uitspelen nog eens haarfijn uitleggen met een video. Had die video weggelaten, dan was je einde vele malen krachtiger!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Moet die laatste missie nog maar eens spelen , kan me dat moment en die video helemaal niet herinneren 8)

    Verhaal van de SP heeft op z'n zachtst gezegd niet veel indruk gemaakt
     
  9. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest er ook even inkomen, in het begin dacht ik "is dit het nou?", maar vanaf ongeveer halverwege werd ik meegezogen en was het één grote roes naar het einde toe. Ik vond het einde ook wat tegenvallen, maar voor de rest een topgame. Vooral als je op die rivier in een boot zit en de Stones komen langzaam opzetten, dat was echt meesterlijk!

    Het langst ben ik bezig geweest met die heuvel met al die Vietcong die maar blijft komen, ergens in het begin nog. Dan moet je naar beneden naar een of ander ammodepot afdalen, maar ik werd maar constant neergeschoten, omdat ze maar bleven komen. Ik snapte er ook geen reet van, ik dacht dat ze wel een keer zouden stoppen dus ik bleef ze maar gewoon afschieten. Daar ben ik denk ik echt wel een dag mee bezig geweest en ik wilde maar niet lager dan veteran. En dan had ik het eindelijk gehaald, dacht ik dat ik een checkpoint had op de volgende heuvel, en rende als een kip zonder kop die heuvel op, zodat ik lekker weer opnieuw kon beginnen...
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja daar zat ik ook flink vast, ik had ook niet echt ideale wapens op dat punt. Opgegeven moment was ik het zo zat en heb ik hem ff op hard gezet :9 Later youtube gekeken en toen ging ik in no-time door dat level heen.

    Het verhaal boeit me eigenlijk nooit zo, dus heb het maar half gevolgd. Zag wel dat ze er veel aandacht aan hadden besteed. (+ muziek)
    Die teammaten waren af en toe echt irritant, de ene keer schoten ze alles neer en kon je er gewoon achteraan rennen, de andere keer liepen ze in de weg en deze niks. Of ze bleven gewoon 100m achter je. Soms als je te ver vooruit liep ging je gewoon dood door een explosie :lol:
    In het begin was het allemaal wat teveel chaos, had liever wat rustigere levels ertussen gehad. Maar al met al wel paar dagen plezier van gehad. Nu nog maar ff wat achievements halen wat zombie en dan on-line.

    worden je Zombie scores niet opgeslagen? :{
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nee.
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel zonde, was een kleine moeite geweest

    het is zeker ook niet mogelijk om die 'verhaalfilmpjes' uit te zetten in de single player, sommige missies wil ik nog een keer doen (voor achievements/intel/fun) maar het is zo irritant dat je soms gewoon 2 minuten naar zo'n filmpje moet kijken tussendoor :mad:
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ????????????????????
    Wat is dit voor onzin, ik heb de campaign op veteran uitgespeeld en geen achievement gekregen. Steeds resume game gedaan enzo.. Laatste missie achievement is gewoon niet geunlockt.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nog maar een keertje doen dan
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele campaign zeker? Heb resume game gekozen, zit ik weer in dat laatste level onder water. Ik speel dat nog wel een keer en anders wacht ik wel tot het gepatcht is...
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Welnee , alleen de levels waar je de achievement niet van hebt
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet waarom enzo, deed resume game, nog eens dat laatste stuk gedaan dus En nu de achievement, het zal wel :) Ik heb alle missies op veteran achievement\o/\o/\o/\o/

    Nu alleen nog de intel en de zombie achievements =)
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Je zombie scores worden wel opgeslagen moet je even kijken bij main menu zombies, dan staat er ergens leaderboards.
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    En voor die zombies moet je nog flink oefenen;)
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik zelf ook door gisteren :), ik vond het erg gezellig maar het was niet te ontkennen dat ik nog veel moet leren met betrekking tot de manier waarop je de mode speelt. :b:

    Zometeen eens in het zombie topic vragen om tips voor beginners
     

Deel Deze Pagina