Ik krijg net een melding tijdens het spelen van een missie op hardened; Error dobj for xmodel 'c_rus_spetznaz_body1_g_rarmoff' has more than 160 bones (see console for details) Serieus wtf, ik druk op exit en word ik terug gestuurd naar hoofdmenu. Kan ik nu laatste 2 missies opnieuw gaan doen. why?
Dikgedrukte lijkt me sterk. Maar die foutmelding had ik ook, was lullig maar niks anders dan opnieuw beginnen.
Als je Black Ops vergelijkt met een MW1 dan is BO een piece of a koekie hoor! Moet zeggen dat ik er zonder al te veel klungelen in 1x door de singleplayer van Black Ops heen gewandeld ben.
Ik vond BO ook zeker niet de moeilijkste COD op veteran. Op een paar lullige savepoints na voelde het allemaal veel simpeler dan 4,5 en MW2
Dr is weinig plezier aan te beleven. Het is gewoon irritant op veteran, speel ik liever black op de ps2 dat is nog beter dan.
CoD op veteran is niet echt leuk inderdaad. Het spel is gemaakt om een leuk vlotte rollercoaster van actie te zijn en op veteran is het een trial en error spel waardoor de vaart er wat uit gaat. Voor een uitdaging speel ik liever Halo op Legendary
Ik heb die fout ook gehad , was in het stuk dat je in die tank rijd op blahblah Island. Ergens tegen het einde van de game
Heb deze game nu ook maar een keer aangeschaft Vraagje; Is het aan te raden om de singleplayer direct op Veteran te spelen of niet? Dit i.v.m. achievements.
Ja, en zoveel moeilijker is het niet eens. Vooral als je eerst op recruit/regular/hardened speelt ben je gewend gelijk ergens met gemak heen te rennen. Veteran is daarom ook gewoon echter, je moet voorzichtiger spelen en het is natuurlijk uitdagender.
vind het niets aan op veteran, sommige stukken bij bijv die 3 tonnen als je naar beneden moet is gewoon gebugged.. je kan het maar op 1 manier halen... zo gescripted!
Enige stukje waar ik toch wel een half uurtje vast gezeten heb. Spoiler Dit is ook het enige stuk waar ik dacht van 'goh, zou die nou echt moeilijker worden?'.