1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Singleplayer] Call of duty: Black ops [Spoilers]

Discussie in 'Games' gestart door Edjuuuuuh, 8 nov 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb in kowloon nog even last gehad met een stukje waar je over de daken moest rennen maar voor de rest valt het tot nu toe erg mee op veteran. Heb net die missie met die Hind gehad en ik rol er wel lekker doorheen zo
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wel degelijk veteran. Check me achievements maar.
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist wat ik moest doen, omdat ik in GT's review iets hoorde over vaten om ver trappen, maar dat het onduidelijk was aangegeven. Éénmaal bij dat stuk in het level aangekomen, herinnerde ik me het stuk en ging ik opzoek naar de vaten.
     
  4. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, beter ja

    ik wist eerst niks van die vaten af, ik dacht gewoon naar die bunker renne, 10 keer doodgegaan ofzo:pdoor spawnende enemies,net alsof je zombie mode speelt.

    Toen ik het me die vaten begreep en een walktrough was het 2 keer doodgaan en klaar. :9

    @ maver, is die 98.000 gamerscore echt of gwn gehacked? Dan zou ik denken dat je no-life hebt maarja.Dat mot je zelf moar weten
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben nu ook net klaar met Veteran.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige levels niet eens leuk vind om te spelen op deze moeilijkheid, het wordt me net wat teveel trial en error.

    maar los daarvan was het niet de moeilijkste CoD campaign die ik ooit gespeeld heb.. volgens mij waren 4,5,6 allemaal moeilijker
     
  6. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    cod 4 en 5 waren pas moeilijk op veteran, mw2 eigenlyk nog makkelijker dan black ops:9
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Thanks, dat stukje in Crash Site in die PT boot was zeker een van de gaafste momenten van de SP. Heerlijk met dat nummer op de achtergrond.
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nee niet gehacked dat zeker niet. Ik heb al een xbox sinds 2005 launch en ja dan heb je wel veel games gespeeld. En een leven heb ik zrker.
     
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word helemaal gek van die missie in die tunnel. (veteran) Morgen maar is verder proberen.
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw naam... _0/

    Je kan trouwens geen no-life hebben.
     
  11. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    welke missie is dat>? Tot nu toe hebben de meeste mensen alleen problemen met de s.o.g. missie.Walktrough kijken?

    Ben nu zelf bij missie waarbij ik weer in 1945 zit en als russen tegen de duitsers moet vechten, tof man, sp is zeker goed uitgewerkt.

    Behalve s.o.g. geen probleem gehad met campaign op veteran:thumbs:


    @ koenn, die naam is van 2 jaar geleden, toen gamede ik best veel, nu weinig. Dus ik mag dat best zeggen van no-life als ik zie dat iemand bijna 100.000 gamerscore heeft,maarja het is vanaf de release zoals hij zegt dus dan is het wel logischer.Flauw hoor met no-life hebben. Spellingsfoutje.

    en ik zie nieuwe recordhouder, iemand met meer dan 115.000 gamerscore,maarja als je achievement hunter bent gaat het sneller:p
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Laat me je voorstellen aan achievement hoer #1:

    http://www.1milliongamerscore.com/

    Op dit moment zo'n 510.000(G). Wel ziekelijk vet als hij z'n doel van 1.000.000(G) zal halen.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja er is ook al iemand met 510.000 gamerscore. Wat is no-life :+. Maargoed back on topic.

    Heeft Black Ops ook weer Spec ops net zoals MW2? :eek:
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee. Black Ops heeft wel de Zombie mode van WaW.
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Wel zombies.
     
  16. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, eindelijk die missie in de tunnel gehaald:p Kon toch niet wachten tot morgen. En even over gamerscore, heb zelf ook meer als 100.000. Ik heb gewoon erg veel spellen, en gewoon een full-time baan, en nog een leven naast gamen. Beetje raar, de mensen met veel gamerscore hebben zogenaamd geen leven. De mensen die dit zeggen, hebben vaak maar 2/3 games zoals cod en spelen cod zo'n 20 dagen (480uur) dat noem ik pas no-life:9. Ze zijn gewoon jaloers dat ze zelf niet zoveel games kunnen kopen.
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hint hint, niet doorlezen als je niet gespoiled wilt worden.



    Zo, net uitgespeelt.
    Vond het opzich een aardige campaign. Maar het komt niet eens in de buurt van MW 1 en 2 imo.

    Als eerste was de AI echt VERSCHRIKKELIJK.
    1. Team genoten die langs vijanden lopen, jij loopt er achter aan, word je vervolgens in je rug geschoten. :'-(
    2. Team genoten die ergens voor staan :'-(
    3. Team genoten die soms super suf niks staan te doen. :'-(

    En verder... oneindige enemies terug? Hadden ze het net gefixt in MW2...

    CoD heeft nooit een geniale AI gehad, maar dit is wel een toppunt voor mij.

    Nu moet ik wel zeggen dat ik het verhaal vetter vond (intenser) en beter uitgewerkt. Modern Warfare voelde meer als random missies. Alleen was het wel voorspelbaar dat Hudson je ondervragen was.
    Verder was het einde echt bar bar slecht. :'-(

    Je hebt Drago..nogwat vermoord en opeens vliegen er straaljagers overheen alsof de oorlog is afgelopen met wel een héél goedkoop guitar riffje. :F:


    Verder vond ik de levels ook minder spectaculair dan MW. Alhoewel er wel een paar vette momenten in zaten:

    - Sneeuw level (Ook met de Blackbird _O_)
    - Vietnam level waarbij je 'silenced' met je mes moet afmaken
    - Castro doden _O_
    - Het filmpje met Kennedy na de credits! _O_

    Edit:
    Vond het overigens wel heel makkelijk allemaal. Nooit langer dan 5 minuten vast gezeten.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de game nu voor de 2x uitgespeeld en deze keer op Veteran, In die tunnel missie gedeelte had ik ook bijna mijn controller het raam uitgegooid maar toch gehaald na tig pogingen, die S.O.G gedeelte had ik ook het idee van dat wordt heel k*t maar ik ging maar 1x dood, ik dacht echt, hmmm, is dat nou zo moeilijk, haha. Ik vind het zeker weten een hele vette single player en zal hem zeker nog wel vaker gaan spelen
     
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de intels;)
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    precies !!
     

Deel Deze Pagina