Beide site's hebben er niet veel zin aan....naja kijk het later wel...ik vind het hele complot idee wel erg gaaf en dat je met bepaalde dingen kunt spelen kwa tijd is nog beter dan Timeshift!!!
Ik vind het verhaal echt zo fucking vet bedacht, maar why the fuck moeten er nou weer hele vage dieren inzitten....? Dat verpest het voor mij. Ze hadden het realistischer moeten maken. Geen monsters, maar bijvoorbeeld mensen met 2 hoofden etc. Jammer...
Dat vind ik juist wel gaaf!! Kom op zeg 2 hoofden met een hele mutatie? Beetje afgehaakt vind je niet? En check dat monster huge zijn op einde Ik vind toch dat tijd gedoe echt gaaf! Super bedacht en waarschijnlijk ook erg lastig leek mij
Kwijl, heel mooi die screens. Ik vraag me af of er veel aan backtracking word gedaan in deze game, aangezien vele delen van het eiland telkens veranderen, maar ongeveer hetzelfde leveldesign blijven behouden wanneer er zo'n timewarp(??) word gebruikt. Zelf heb ik er geen problemen mee zolang het maar vermakelijk en niet repetitief word, dit geld niet voor alleen voor level, maar ook het gebruik van je gadget.
Gisteren had ik de preview bekeken op Gamekings.tv. Ik dacht eerst dat het een soort timeshift is, maar het is compleet anders. Echt leuk gedaan dat je voorwerpen kan verjongen of verouderen!