Paar weken later hebben ze er aan gedacht om deel 2 ook te uploaden.. Tenminste, ik neem aan dat dit bij het vorige filmpje hoort. Anders zijn ze deel 1 vergeten te uploaden. [GT]55691[/GT]
Game ziet er echt tof uit alleen heb ik toch het gevoel dat de titel bij velen niet op de radar is... ben benieuwd naar de reviews.
Zozo, heb de filmpjes bekeken en moet zeggen het ziet er gruwelijk vet uit! Spreekt mij wel aan, deze ga ik zeker in de gaten houden. Heeft de game ook een multiplayer?
gaat dit nog wat worden als de multiplayer goed in elkaar steekt kan het best wel. hij zou er vanaf komende zaterdag moeten zijn of is hij uitgesteld.
25 juni staat nog steeds. Ik heb deze game vanaf het begin gevolgd met grote interesse, maar juist nu ben ik bang dat de fun er na een uurtje wel af is met de TMD...... Het voelt imo aan als een B variant van Bioshock....
Ik zou gewoon ff de reviews afwachten, vraag me of in hoevere het nou echt op Bioshock lijkt en tjah wat is dan de betere. Toch denk ik dat deze game het niet gaat worden en wegstrijkt onder Bioshock
w00t net de game kunnen krijgen bij saturn hoofddorp. tevens gelijk sniper: ghost warrior. beide lagen klaar om te kopen in de shop.