1. Fok.nl - Goeide Forum, een veel nieuwsberichten 2. Flabber.nl - Leuke site, bekende site 3. Fimlsoptv.com - Handig info over de films, mening en tijd dat de film afspeelt 4. vi.nl - betrouwbare info over voetbal 5. Kicken.com leuke funnyfiles, vaak updated
www.xbw.nl Voor Xbox nieuwtjes www.derbauer.de De huidige is saai, maar als je ff zoekt naar Der Bauer II op de site, staat bij Works dacht ik dan gaat er een nieuwe wereld voor je open op het gebied van webdesign + uitstraling www.fok.nl Onzin nieuws roelt the shit www.2advanced.com Vind mooie websites gewoon vet om te zien www.guimp.com Kleinste website ter wereld
Algemene info: www.xbox.com www.nintendo-europe.com www.nintendovip.com www.playstation.com Reviews, Previews,Cheats enzo: www.xboxworld.nl www.xcheater.com www.captaincode.com www.gameqube.nl www.powerweb.nl www.pcgamer.com Zow dat was het. Khoop dat iemand hier iets aan heeft.
www.thehorusproject.com Beetje rare site, maar ze hebben hele mooie 3d artwork-achtige dingen. Ik weet niet hoe dat precies heet, maar ik vind het mooi.
Iedereen weet dat www.xbw.nl er natuurlijk bij hoort, maar nog een goede aanrader is www.forumgaming.tk, das mijn forum, ook heel leuk voor een gamer (ik kan natuurlijk niet tippen aan dit forum, maar geloof me, die van mij is ook hartstikke leuk)
1: www.xbw.nl <-- geen uitleg nodig 2: www.tweakers.net <-- info over pc's 3:http://gathering.tweakers.net <-- forum over pc ed. 4:www.dabombe.com <-- site van mij 5:www.dabombe.com/upload <-- Upload site van mij, tot 2 mb uploaden ! 6: www.overclockers.nl<-- naam zegt het al bijna: Forum over pc's overclocken ed. daar kom ik vaak op..
Heey Robie... en www.idols.sucks.nl dan? Waar je die afschuwelijke avatar vandaan hebt ? Is trouwens wel humor, als je idols een beetje volgt www.xbw.nl natuurlijk (wie niet?) www.pcglobe.nl (riante service, goedkope spullen) www.play.com www.gcshop.nl ... Dit soort sites zullen wel onder reclame vallen trouwens... www.google.com want wat moet je zonder?
Je kan toch ook altavista gebuiken Hier trouwens nog een goeie site (ik ga niet dezelfde doen als iedereen beetje dubbelop) www.playxbox.com http://www.marcoalmera.com/html/gallery.htm De laatse is voor wat leuke plaatjes
Idols.sucks.nl is niet van mij hoor! Mijn avatar heb ik gewoon van die site ! alleen www.dabombe.com is van mij!
1. www.xboxworld.nl <--- Startpagina 2. www.mokkels.nl .. voor het mooie in et leven 3. www.flabber.nl ... leuke weblog. 4. www.google.nl ... altijd handig 5. www.shadowness.com .. voor 3dsmax en photoshop stuff