I'm in . Helaas zal ik rond die tijd wel Assassin's Creed II op 1000G hebben. Maar dan komt Dragon Age of zoiets.
Ik doe ook mee. Eindelijk een reden om flink me achievements te boosten. Zit heel laag vergeleken met het aantal games die ik heb.
Ik doe uiteraard ook weer mee, ook al ben ik maar in NL tot 25 december! Maar ach, heb vanaf volgende week vrijdag al vrij dus kan dan genoeg gamen
Jammer, mijn gold is verlopen.. ik zou wel mee willen doen, al is het maar voor de lol. de spellen die ik heb probeer ik altijd zoveel mogelijk uit te persen qua achievements, zolang het leuk is. ik zal even kijken of ik nog gold kan krijgen voor zondag. vraagje: Offline gamen wordt niet op prijs gesteld! Op die manier kan namelijk niemand zien hoeveel punten je gehaald hebt/aan het halen bent en weet dus niemand of ze voor of achter staan!" --> bij mij gaat om half 11 de verbinding eraf, dat betekend dat ik niet meer online zou kunnen, zou dat een probleem zijn?
Als je de volgende ochtend dan weer online bent is het geen probleem. Niet dat je een week offline speelt en dan 2000GS haalt en dan weer online komt en de overwinning ff snel pakt
ah ok op die manier! zodra ik weer gold heb schrijf ik me in ^^ EDIT: ik heb toch niet echt kans om te winnen, ik heb bijna alle spellen op minimaal 650 gs, waarvan de meeste over de 800. assassins creed 1,2, batman aa, tomb raider, fable 2 allemaal 100% gehaald
doe ook weer mee, laatste keer op de 4e plaats terecht gekomen kijken of ik dat kan evenaren (geen vakantie en bijna geen nieuwe games dus dat wordt lastig) heb alleen AC2 liggen op dit moment.
Cars, Bee Movie, X-men, Origins, NFL 08, Silent Hill, Marvel UA 2, Shrek, Banjo, Terminator, Wanted, Assassins Creed 2, Rock revolutions en nog wat andere games. Daarnaast kan ik nog wat games lenen van een maat, als ik binnen een week niet meer dan 3000 heb dan haal ik het niet.