Kopen kunnen jullie ze ! Heb o.a. 50 Cent: BOTS, Condemned, NBA Street Homecourt, Spiderwick Chronicles, Looney Tunes en nog paar andere!
[gb]Challenge update - 12/22/2009[/gb] Here is the news... Xerofox is out in front for the time being by earning 50 points. All 37 participants combined, they put up a total gain of 3024 points. Wolf88 ED added 630, dutch nosferatu added 520, JohnPetrucci NL added 414, xDaz added 360, Voltreffer added 175, Sloober added 165, Bergje added 100, Tyrant100 added 100, DulleNL added 80, WinterBaseNL added 75, Fiasco NL added 55, distoration added 50, superlex added 50, Xerofox added 50, Commander J NL added 50, WOUW5 added 40, diana9876 added 35, HenkvdWeerdt added 30, Denvan added 25, and Marieke NL added 20. So for the record... Great googly moogly!!! Wolf88 ED's is a machine eh? Watch your back people! There are 16 days left, so... yeah... plenty of time. That's it for today... time to go make the donuts. [gb]Huidige Leader[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb] [gb]Schandpaal[/gb]
Morgen dan eindelijk AC2 spelen en weer eens wat achievements halen !! Maar ben dus met de kerst en de week erna bij mn ouders en weet niet of ik daar online kan met mn xbox (geen idee waar de internetaansluitingen zitten bij hun en of de kabel die ik dan lang genoeg is), dus ik zal komende week waarschijnlijk offline wat achievements gaan halen! Maja, ik was niet echt van plan om 5000+ GS te gaan halen, dus ik denk dat niemand er last van heeft ! Hele fijne Kerst allemaal alvast!
Dooie boel, ff kickje uitdelen Jammer dat zoveel mensen MW2 verslaafd zijn geraakt, maar wel begrijpelijk.
Ik zou wel meer achievements kunnen halen, maar aangezien ik een vleeswond heb aan mijn rechterduim is zowat de enige game die ik kan spelen Trials HD. Als ik er over een paar dagen weer tegenaan kan heb ik iig Eat Lead CoD: MW2 Quantum of Solace Shadow Complex LEGO Batman klaarliggen.
Ik ben alleen wat bezig met Assassin's Creed 2 en heb een paar achievements van Fifa street 3 gehaald geloof ik. Verwacht dat ik eerst tot de 1000 ga met AC2 voordat ik verder ga met iets anders en dat kan nog wel ff duren. Denk dus niet te veel puntjes meer van mijn kant, paar honderd.
Ik krijg internet niet aan de praat op mn xbox bij mn ouders :{! Kan dus niet meer online komen voor t einde van de challenge, dus die paar achievements die ik offline met AC2 heb gehaald zullen er niet meer bij komen. Niet dat ik nog enige kans had overigens !
Nog 10 dagen he! Maar dat maakt niet uit als die 2 achter je je ff inhalen. Na 1 Jan. ga ik me weer richten op Assassin's Creed 2, GTA DLC, Borderlands en Tekken 6 die ik net binnen heb. Maar eerst wil ik die 50k halen. Oja, morgen 'als het goed is' 2 nieuwe games...
Leuke challenge. Stond begin oktober ergens onder de 20k, en sta nu randje 25k. Zeker voor mij als doel om voor of op de 31ste de 25k te overschrijden. Sta nu op 24925 en heb Shadow Complex bijna uitgespeeld. Wordt krap... Edit: net Shadow Complex 100% uitgespeeld sta nu op 25030.