Hij kan idd wel wat aandacht gebruiken ja, 399 keer bekeken maar geen een bod :{! En op Marktplaats schiet t ook niet op, al bod van 230 en 200 gehad, maar dan mail je ze en hoor je niks of trekken ze zich terug... Maar nee, dat was niet de bedoeling ! Gewoon weer eens met zn alle gezellig een challenge doen voor de fun !
Vorige keer helemaal vergeten in te schrijven, nu doe ik wel weer mee. Ik zit wel in de laatste week van december in Duitsland en de Xbox gaat mee, dus ik zal wat offline puntjes halen waarschijnlijk.
als het nou wat eerder was, ik heb de afgelopen tijd een shitload aan punten gehaald ah well.. doe wel mee ^^
Zo..ff een kick! We hebben pas 17 man, dat stelt natuurlijk niks voor ! Nodig dus snel al je vriendjes en vriendinnetjes uit, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd \o/!
Zal ik dan maar eens een keer een challenge op tijd launchen?? EDIT: En hij is gelaunched! Op tijd ! Veel succes en vooral veel plezier allemaal! Ik ga maar eens op zoek naar een nieuwe xbox alvast ! Daily Updates
Vanavond* maar eens beginnen aan CoD:BO op Veteran. Heb pas 3 missies gedaan, wellis waar op Hard. Maar ben toen maar enkele malen dood gegaan. Dus ik verwacht dat Veteran niet heel erg moeilijk zal worden. * Bovenstaande geld natuurlijk alleen als ik vanavond niet uit ga. Momenteel staan er namelijk nog geen plannen voor. Vandaar dat ik er misschien vanavond aan ga beginnen en anders morgen.
Hm, eens zien of ik deze challenge de 80k barriere kan doorbreken. Al is het altijd de vraag of je op zoiets trots moet zijn of je ervoor moet schamen.