1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sjacco's After-Summer Challenge!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 24 aug 2009.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    nog minder dan 300 punten en ik zit aan mn goal voor deze challenge. dan heb ik in ieder geval al wat voldoening. wie weet hoe hard ik dan nog verder ga. misschien wel helemaal niet, maar dat lijkt me sterk :9
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb tijdens een wekend center parks 200 punten offline gehaald bij GH5. Die punten worden vanaf morgen bij de score bijgeteld. Just a heads up :D
     
  3. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi iedereen. Ik kan niet meer online komen met me xbox? iemand een idee wat het probleem kan zijn???
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Xbox Live Test Connection al geprobeerd?
     
  5. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    jamaar dan zegt ie router 30 sec uit doen en weer aan. of up adress niet goed ofzo. erg raar. heeft het altijd gewoon gedaan
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Xbox Live is down, daarom. ;)
     
  7. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het weer!!!!\o/
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    het is dan wel het verkeerde topic, maar waarom was xbl down? avatar awards?*)
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga zo weer verder met wolfenstein, vanvond laatste avond kermis, dus veel zal ik niet halen, en ik moet nu btw ook een eigen scheppings verhaal over de aarde maken:+
     
  10. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben momenteel bezig met mn laatste multiplayer achievement voor SR2, want dan heb ik die game ook weer op 1000 GS:p Achievement heeft een ratio van 10+, dus dat tikt lekker aan!

    Nadeel is alleen dat ik niet veel gamerscore zal halen deze maand, maar misschien komt het nog goed als ODST uit komt:cool:
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    En toen waren we alweer op de helft!
    Kan zelf wellicht nog wat halen bij Guitar Hero 5, en dan vanaf volgende week is het Halo ODST tijd! :cool:
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    shit, drokz komt dichtbij en dan verkoop ik hem nog mijn cod5 ook 8). gelukkig heeft VanDen ondertussen FUEL opgestuurd, right? dan kan ik daar wat mee scoren.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Haha is aleen om de laatste paar dagen tot ODST en Borderlands door te komen. Ben niet van plan je in te halen, maar je weet maar nooit :b:

    Geld is trouwens overgemaakt stuurt ff bitte sehr, wil dit weekend zeker ff Co-oppen :thumbs:
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    FUEL gaat lekker langzaam, dus graag gedaan. :+
    Heb overigens Mirror's Edge en The Godfather 2 liggen. Maar totaal geen zin in. Misschien na de challenge. :)
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    tering, wie bedenkt nou dat een game die om snelheid gaat langzaam moet qua achievements -_-
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    omg, wtf heeft Drokz gedaan? 8). njah, ik ben nog maar 23 punten van de mijn goal van 15000 GS af. ga ik misschien nog wel halen vanavond :cool:.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Left 4 Dead volgens mij ;)! Maybe dat ik toch ook nog maar wat easy achievement games uit de kast ga trekken :+! Lijkt mij namelijk beter dat jij niet wint, anders loop je weer weken bij iedereen te zeuren over je "geweldige" overwinning :+:9!
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ah joh, nog genoeg tijd. Ik start de inhaal race nu. ;)
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik ben met wel 2 (!!!) punten over mn goal heen :cool: en Left 4 Dead had hij al heel lang hoog staan.
     
  20. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Kan je eindelijk stoppen.
    Heb ik meer kans om de top 5 te halen.
     

Deel Deze Pagina