ik ga er maar eens mee kappen voor vandaag . Drokz staat eerste, maar ik haal m nog wel in. we zijn pas iets over de helft dus er is tijd zat.
Nah zit al maanden op 980/1000 op L4D Had ff Bioschock uitgespeelt, wat een ubergame zeg Hopelijk krijgen ze dezelfde qualiteit in deel 2
Ik heb wolfenstein uitgespeeld en daarbij nog wat achievements gehaald, zit nu op 600/1000. Ik ga nog voor wat MP chievs en nog een keer de game op uber complete maar daarna verkoop ik hem
Hmz, maar eens kijken of ik nog wat achievements weet te halen! Maar heb eigenlijk niet echt zin om te gamen !
Dan doe je het toch niet Ik zie tot mijn verbazing dat ik nog steeds 4e sta. Deze challenge gaat best traag (als je bedenkt dat het een maand challenge is)
Denk het ook niet nee ! Moet nog te veel tv kijken! Fringe en Heroes zijn alweer begonnen en Dollhouse en Dexter beginnen deze maand ook weer en dan start ook FlashForward deze maand nog! En ik wilde dus eigenlijk de laatste afleveringen van Chuck, Dark Blue, Lie to Me en Warehouse 13 gekeken hebben voor de nieuwe seizoenen beginnen, maar zo ver ben ik nog niet !
Ik ga vanavond niet meer gamen, ga lekker csi en flashpoint met moeders kijken Wil wel voor 2oktobor wolfenstein hebben uitgespeeld MP als SP, ik laat de collectibles en de level 50 voor wat ze zijn, maar de rest van de chievs moeten te doen zijn moet toch nog maar 1 level voor de level 25 chiev dus dat is lekker.
Nee 3de hoor, tweede heb ik al lang gezien ! Nederlandse tv zuigt namelijk, ik volg alle series zoals ze in US uitgezonden worden !
Yeah! Xerofox zet eindelijk de aanval in op Dr0kz. Dan sta ik nog 3de, Wouw en Dulle net achter me... Dus top 5 is niet in gevaar.