Ik speel assassins's creed uit, misschien nog de laatste 150G bij hpatotp, en waarschijnlijk ook nog de laatste 25G bij just cause
im in, met batman lekker 1000 gamerscores halen eerst. Maar dus als ik zeg maar 400 gamerscores haal op 30 augustus, telt het dan niet?
Ja, challenge gaat op 1 september beginnen idd! Zal er op de een of andere manier voor zorgen dat ie gelaunched wordt, aangezien ik op vakantie ben! En duurt dus de hele maand september! Had dus eigenlijk beter de Pre-School Challenge kunnen heten !
Pre, Post, Before, After, allemaal t zelfde ! Maakt verder ook helemaal niks uit, zolang er maar zoveel mogelijk mensen meedoen!! So spread the word!!
Ken niemand die deze week al begint, Alizor zal wel in een gat wonen Maar t had beter de September Challenge kunnen heten, maar ach, Details.
Haha ja, maar dit is gewoon Randstad, had verwacht dat Alizor dan wel ergens in Overijssel (niks ten nadele) of zo iets dergelijks zou wonen Maar lees nu net dat het nog erger is, niet kwa gat, wel kwa stad.
Pff snotneus, je zou willen dat je in het prachtige Overijssel zou wonen! Ik zal mezelf ook zo eens even aanmelden! Heb niet echt veel bijzonders liggen, maar kwam Halo ODST niet volgende maand uit?
Ja eind september komt ODST uit... Alleen daar ligt dan gelijk het probleem, via Gamehubs verwacht ik dan niet dat ie er op tijd is.