hmmm, voor mij komen er nog geen aankopen aan in september dus ik voorspel dat ik geen gamerscore ga halen
Of "Sjacco's Challenge Waarin Modder Eindelijk Lost Odyssey Gaat 100%-en", dat vind ik wel een mooie.
Das geen probleem toch? Het is dit keer een challenge van een maand, dus je houd nog 3 hele weken over om wel te gamen ! Waar is iedereen? Kom op, join mensen! Jullie zie ik er allemaal nog niet bij staan hoor?!?! Zitten nou op 18 man, met bovenstaande 4 erbij 22! Vind ik nog maar magertjes, dus wie o wie doet er nog niet mee??? /Mod Triple post samengevoegd, even iets meer de edit knop gebruiken a.u.b. - Cookie
Heb geregeld dat mn broer de challenge maandagavond launcht! Zodat jullie dus mooi op 1 september kunnen beginnen! Veel plezier alvast en tot na mijn vakantie ! Edit: Lol, broer is dus thuis bij ouders automatisch ingelogd ! Dit bericht is dus eigenlijk van mij, SjaccoPopino !
Ik moet nog nieuw gold kopen.. daarom heb ik nog niet gejoined Lekker ontopic Modder-Eter Ik moet nog nieuw gold kopen.. daarom heb ik nog niet gejoined