ik doe mee. ben net terug van vakantie. wel jammer dat school straks begint en ik weet niet hoeveel tijd ik daarin zal moeten stoppen. maar ik zal kijken hoeveel ik kan halen.
YEAAH Ik doe lekker mee. En ga voor de laatste plaats want ik haat achievements halen Nu hebben jullie lekker iemand om in te maken. EDIT: Nouja. Als ik de moeite neem om bij GH:Metallica nog even de Guitar en Bass career uit te spelen heb ik wel weer 200 punten.
Achievements haten? Lieg niet! Je hebt verdorie de moeite gedaan om de Endless Setlist in RB2 te doen. Dat heeft geen enkele andere reden dan dat je er een achievement voor krijgt.
En nu eerlijk zijn. Achievements halen is wel leuk! Je mag het best toegeven hoor, je gaat dan niet direct naar de hel.
Oke oke oke ik vind het soms wel leuk om te halen maar eigenlijk alleen bij rhythm games zoals Rock Band en GH. (Niet dat ik veel andere spellen speel)
Mooi zo. Achievements halen is altijd leuk, zolang de game maar leuk is. In jou geval vind je dus rythm games leuk. Moet er dus ook niet aan denken dat ik achievements moet halen in crappy games. Moet wel leuk blijven!