Al die chievs heb ik al Morgen probeer ik het wel opnieuw voor die laatste race, nu lekker csi en flashpoint kijken
OMG WTF BBQ!!!! \o/\o/ TOEVAL! Ik kom terug van het werk check de xbox Texas Hold'em 200 van 200 12 van 12 prestaties (100%) Luck of the Draw Get one of every type of hand from High Card to Royal Flush. 10 (01-10-2009) Na 41823 hands geloof ik! \o/ Is blij! Mijn 10 punten is net zo veel waard als 2000 van jullie
Mijn Street Fighter Stick staat nu ook aan met de A knop ingehouden, hoor. Ik moet zelf ook alleen nog die Royal Flush voor Luck Of The Draw.
Nee, dat is alleen om handen te spelen zonder daadwerkelijk te spelen, dus bijvoorbeeld als je weg bent. Dit is geoorloofd omdat dit gewoon zo'n ongelooflijke random achievement is. Even iets anders, ik kom er net achter dat ik 1 van de maar 10 mensen in Nederland ben met Mirror's Edge 100%
Die moet ik namelijk ook nog, maar als ik dan een keer niet win moet ik eerst wel 120273 random hands spelen om genoeg cash te hebben om het toernooi weer in te mogen..
Nice, Gefeliciteerd! Zou het komen omdat je Star Member bent? Oja ik zit nu al op 330 En wanneer was ook weer de tijd dat je beter even geen achievements kon halen omdat ie ze misschien niet pakte?
Jaa, nog een piepklein stukje, misschien zelfs vanavond al... Edit: Jaa, 20 punten gehaald! Deze 20 punten zijn meer waard dan 2000 punten van jullie en die 10 punten van Bonbridge bij elkaar.