Edit; Laat maar, zie het al, Lost Oddysey, GEFELICITEERD! Wel ziek. 65 Gamerscore vandaag gehaald op The Bourne Conspiracy, waarbij ik deze maand 1000/1000 wil gaan halen!
Damn, kan binnen een half uur 1000/1000 hebben met PotC At World's End, maar geen zin om de laatste achievement te halen.
Nice! Misschien dat ik de game ook een keer weer oppak (einde 2de disk). Maar dan alleen voor het uitspelen.
Zo mijn eerste achievements zijn binnen. Heb ff de multiplayer van Saints Row 2 opgepakt! Ga alleen niet winnen. Volgende week begin ik weer met m'n studie waardoor ik helaas niet zoveel tijd meer heb...
Helaas, xbox is kapot, of de kabel hoop ik eigenlijk... In ieder geval, m'n doelstelling voor deze week, 60% completion halen, gaat niet lukken denk ik, behalve misschien als t die kabel is.. Heb maar 2 a 300 nodig maar toch..
De challengevloek slaat weer toe Ik ga nog steeds lekker. Als ik een beetje me best doe krijg ik me gamerscore misschien nog wel naar 8500 maar dan moet ik wel goed me best doen. Weinig kans dat ik dat haal aangezien school volgende week weer begint.
Net 50G gehaald met harry potter en de orde van de feniks Morgenproberen de laatste 100G te halen en dan ruilen.
Respect! Na 135+ uur heb ik treasure trove destijds opgegeven! Deze achievement is echt voor de die-hards! Edit: Oh, zie nu pas dat dat je spell collector bedoelde. Ik ging er vanuit dat je refereerde naar treasure trove aangezien je nog maar één achievement miste bij Lost Odyssey en dat eigenlijk de lastigste is... Hoe dan ook Lost Odyssey 1100/1100... respect! Voor mij persoonlijk één van de beste singleplayer games op de 360. misschien dat ik hem ook weer es op ga pakken voor die laatste achievements (zit nu op 1020 of zo, maar spell collector had ik al!)
Dat kwam omdat ik 2 spells tijdens de eerste playthrough heb gemist, anders had ik alle achievements in 80 uur totaal gehaald.
Heb weer wat GS erbij. Ik ga proberen de 15000 te halen deze challenge. Minder dan 2000 ofzo nog te gaan.
Moet te doen zijn. Alhoewel Mirror's Edge op een gegeven moment niet meer zo snel gaat. Had je Avatar maar moeten bewaren Als jij dat trouwens niet red eet ik m'n schoen op (grapje). Je hoeft nog iets minder dan 500 punten, dat is makkelijk te doen in een maand.
ik heb nog meer games . weet ook niet of ik mirror's edge wel in 1 ruk 1000 of 1250 haal. misschien leg ik m opzij en pak ik m later weer op.
Dank je! Maar mn xbox blijft voorlopig nog ff uit! Heb m totaal niet gemist en heb nu ook nog totaal geen zin om weer te gaan gamen, dus ik kijk wel hoe lang ik t vol hou ! O, en ik was ook van plan om heel wat minder op XBW te komen ! Maar eens zien hoe lang ik beide vol hou ! Maar bij deze wens ik alsnog iedereen heel veel succes en vooral veel plezier tijdens deze challenge!!