O lol....hij is idd nog bezig ! Dacht dat ie vanmorge klaar zou zijn? Naja, dan morgen ochtend dus ! Maak ik zondagavond de nieuwe xbw.nl challenge aan !
Volgende challenge wordt iig op tijd gelauncht ! Topic is er zelfs al! Link om te joinen nog niet ! Die volgt zondagavond!
sjacco ik wens je sterkte met alles op tijd aanzetten enzo, misschien helpt dat maar we zijn allang blij met je hoor
Toch maar ff een uitslag als afsluiter van deze challenge ! [gb]Winnaar[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Eindstand[/gb] Vergeet niet allemaal XboxWorld.nl Challenge #12 te JOINEN!!!!
I rest my case. Vijfde geworden, best netjes. Alleen heb ik denk ik nu al me punten verspeeld voor de komende challenge.
je hebt gelijk, bauke krijgt de 2e plek. maar niks vdrslaat een worm met een shotgun. wat egt dope zou zijn, is een pinguin met een shotgun!
Juist.. laten we maar een eind maken aan dit topic en ons focussen op de volgende challenge! (oftewel geen onzinnige berichten meer.)
Hehe, gewoon voor niks lopen spelen dus. Lol. Maar goed, niet dat ik anders meer of minder speel. Heb nu nog even vakantie en speel de games wanneer ik ze wil. Bewaar de achievements niet voor de challenge als ik ze een paar dagen eerder kan halen bijvoorbeeld. Ach, heb iig een keer een challenge gewonnen.