Ik had de Maloof DLC gehaald, ik heb een zo een wedstrijd gewonnen BAM 100G erbij Ziet er trouwens wel mooi uit, alleen de baan gaat best snel vervelen.
Ik zou ook gewoon Skate 2 halen, mede omdat je meer kan. Dit was mijn eerste skategame ooit en hij is best wel makkelijk op te pikken imo, heb alles zelf gedaan behalve de 'How can i spell G.I.R.L' challenge (die heb ik gedaan via die glitch) en ik sta nu op 940/1000G. Echt een vette game in mijn ogen, vond Hall of Meat erg leuk en de parken zoals X Games en Mega Compound waren ook gaaf ook al waren ze misschien niet zo realistisch. Dingen zoals zelf spots creëren waren een leuke toevoeging en online zat het ook goed in orde (buiten wat glitches) @ diikoeneke, beide DLC's hebben erg makkelijke achievements. Het is dat Skate 2 nog bij m'n neef ligt anders had ik ze allebei al gehaald want echt duur zijn ze ook niet.
Meer is niet altijd beter, ik wil gewoon een hardcore skate-game. Gewoon eentje waarbij ik vette tricks kan doen die enigsinds op de werkelijkheid lijken. Niet waarbij je van een watertoren van +/- 200m hoog 'gewoon' even van af bankdropt. Even budgetgameren dan om te kijken hoeveel er tegenwoordig er voor Skate 2 gevraagt wordt en dan via de Bazar wellicht aan Skate 2 komen.
Nou ja je kan beter Skate kopen dan Tony hawk als je realisme wilt, al zit er in Skate ook wel van die rare dingen als "spring van de dam!" enzo . Maar in Skate 2 kan je gewoon meer tricks, plants, boneless, lopen (al ziet dat er niet uit ).
WTF! Ik haal weer een andere, BAM weer 100G Hoezo is dat als je een DLC haalt dat je kei gemakkelijk 200G kan halen ( als het niet al meer is ) WTF heb ik die DLC nu al gehaald xD
Ik heb Skate 2 een apart weken geleden besteld bij CDWow voor ongeveer 20 euro ofzo, dus je kan daar even checken of ze hem nog hebben. Hij is geloof ik op nog een paar plekken voor die prijs te krijgen, en anders even wachten tot de juiste prijs langskomt.
Ik zou echt voor Skate 2 gaan. Er zitten wel een aantal voordelen aan ten opzichte van Skate 2 alleen merk je dat alleen als je ook allebei de delen hebt gespeeld. En sowieso wegen die niet op tegen de opties die er allemaal in Skate 2 zitten. Dus: Ga voor Skate 2! Ik zit in Skate 2 nu met alleen career (dus zonder online (freeskate)) op 45 uur. Dus met Skate 1 erbij en online daarvan zit ik ruím op 100 uur.
ik heb nu volgens mij alles van skate 2 single player gedaan weet iemand iets wat ik miss vergeten ben?