1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate. 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 4 feb 2009.

  1. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Meesterlijk gedaan dat filmpje!
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Het beste is wel GoW, met een andere kleur bloed xD
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hij staat er in Ben! Toch vind ik je eerste filmpje nog steeds het geniaalste. Helaas kan ik geen filmpje maken, want telkens als ik een filmpje upload zegt ie aan het eind 'EA Nation Error'. En dan is het wachten voor niks geweest.

    Trouwens wanneer krijg ik trouwens de complimenten over de startpost? Bijvoorbeeld over al de moeite die ik gedaan heb voor de mooie foto's in de 'Double your bag of tricks' spoiler? Ik heb trouwens ook ff een link naar de pool en spot lokaties er in gezet.
     
  4. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx!

    En jouw startpost verdient inderdaad lof! _O_

    Nice way to go! \o/
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/_O_mooie startpost ''dusky''!! geweldig!! echt mooi!!\o/_O_:thumbs:

    :+


    ik krijg btw maar heel moeilijk die hall of meat challenges voor elkaar. iemand een tip waar ik die het beste kan doen?
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    GRRRR ik heb mijn best op die startpost gedaan jah! :mad:

    Maar welke challenges moet je nog dan?
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nog niet zover. Maar het gaat me meer om of iemand een goede plek weet voor al die bails... ik zit nu bij het mega compound. Af en toe lukt het wel.

    Zoveel punten scoren bij mini mega, waar is dat?
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat is de spot 'Mini Mega Redux'.

    En die body damage kan je goed doen bij de San Vanelona letters. Eerst die drop in maken en na de jump erna bailen.
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks :). zal het binnekort ff proberen dan.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dank je. :+ Heb me er veel moeite voor gedaan!

    Ik bedacht me trouwens net dat er een demo is, dus nu heb ik een vraagje: kan je in de demo ook al foto's en filmpjes maken? En ze dan natuurlijk uploaden? :9
    Heel belangrijk!
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoe durf je Dulle! Mijn eer stelen. Maar nee dat kan nog niet in de demo. Je kan ze niet uploaden of saven iig.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, das wel een domper. :'-(
    Mja, ik denk ooit nog wel eens de game te kopen, dus dan kan ik tegen die tijd genoeg prutsen met foto's en filmpjes.
    Moet de game wel eerst eens afgeprijsd worden. :+ Door overmatig gebruik van Gamehubs ben ik het niet meer gewend €60 te betalen voor 1 game.
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, zag niet eens dat ik dulle typte, ik haal jullie nog wel eens door elkaar XD. (vanwege NL en begint met een D...) snel maar verbeteren!
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Dulle: Je kunt hem op TheHut.com bestellen. Daar hebben ze hem voor 44,93 zonder extra verzendkosten.
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf Skate 2 een geweldig spel vinden, en zeker online met de vele verschillende modes. Maar man wat haat ik die cheaters bij de bail mode online. Met hun domme glitchen altijd, speel toch eens gewoon eerlijk...
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan wel fimpjes maken, maar niet uploaden.
    Dus dan moet je gewoon je capture card pakken :+
    Ik moet die game idd ook maar 's kopen, maar wel voor minder dan €35...
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil de game ook nog gaan kopen, omdat ik wel toe ben aan wat nieuwe missies. In Skate 1 zit ik namelijk vast, is deeltje 2 moeilijk of makkelijker dan de eerste?
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maluku vind makkelijker maar volgens mij vinden de meesten (iig uit mijn friend list) hem moeilijker dan Skate OG.
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zelf vind deel 2 qua moeilijkheid niet veel verschillen van deel 1. Beide delen hadden voor mij challenges waar ik helemaal gestoord van werd maar na een groot aantal pogingen toch voorbij gekomen ben. Ik denk dat als je geduld hebt en je blijft proberen (ook al wil je je controller door het raam schoppen), dan kom je er op een gegeven moment wel voorbij. En dat gevoel is voor mij het belangrijkste wat ik van een game verwacht.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dit is mijn eerste Skategame ooit en ik heb nu de career uitgespeeld op 1 Pro challenge en 2 Film challenges na. Ik vind de besturing echt geweldig en ik heb de controls best snel onder de knie gekregen. Tuurlijk zijn sommige challenges behoorlijk klote maar na veel oefenen en keer op keer maar proberen zijn ze allemaal wel te doen (op Can you spell Girl na :mad:). Online moet ik nu nog 1 bronzen en zilveren medaille en dan heb ik de Legend rank binnen.
     

Deel Deze Pagina