1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate. 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 4 feb 2009.

1. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eerst wou ik ook voor Realistisch gaan maar het lukte niet echt. Vond Skate 1 wat beter voor Realistischer.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof filmpje, alleen iets teveel slow-mo's naar mijn mening. :)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat ook ja, haalt de snelheid eruit, en bij die handplant zie je dat alle glitches :p

Is er btw een snelle manier om te kijken welke spots je hebt geowned? En hoe zie ik welke sponsors ik heb? Momenteel heb ik Plan B als boardsponsor, maar ik kan nog steeds die gasten bellen en andere boardsponsors nemen.

4. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar Challange Map, en dan bij Owned spot ofzo. Weet niet precies hoe dat heet maar in iedergeval met Spots erin. Dan zie je verschillende spots (waar je langs gereden bent of als je hem al is een keer gedaan hebt). Als je dan bij een naam kiest dan zie je rechts op de map een icoontje. Als het een pijltje naar beneden is dan moet je hem nog "Ownen" en als er een soort vork met een schedeltje ofzo er zit dan heb je die al geowned.

Je kunt altijd van Skateboard sponser ruilen ;)

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als ik op HD klik gaat 't niet eens vloeiend meer, Youtube en HD...:x

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb ondanks mijn uitval van een paar weken geleden toch maar het 'San Van Classic' pakket gekocht. Op zich is het wel grappig, maar niet de moeite waard. Het had het wel kunnen zijn. Toen ik naar de parkade ging kreeg ik zo'n bericht van 'Je dacht zeker dat je alleen de parkade kreeg, maar je hebt het mis! Je krijgt ook de blablabla, het stadium, de blablabla en de bladiebla' (alleen dan in het Engels). Ik denk 'oh dus ze zijn toch niet zo dom bij EA, ze hebben de X Games er bij gedaan'. Maar nee, het is natuurlijk alleen rondom het stadion... *sigh*... Hoewel het me wel leuk lijkt om er online te freeskaten. Maar ze hadden beter die Fantasy Factory al in Skate 2 kunnen doen en voor 800 of 600 punten heel San Vanelona van Skate OG te downloaden kunnen zetten.

Ik hoop toch dat ze Skate 3 een beetje beter maken. (qua omgevingen en realisme en zo).

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben trouwens wel benieuwd of er nog nieuwe downloadable content komt. Maar wel met een beetje niveau dan. En niet het San Van Classic Pack 2 oid.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wilde vandaag met een maat wat gaan skaten, bedacht ik me weer dat je niet split-screen kan skaten. :{ Vind ik echt zo jammer.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Kan bijna tegenwoordig ik bijna geen enkele game meer.
    Echt zonde, dat is ook de reden dat ik bijvoorbeeld een Pure heb verkocht.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja dat is inderdaad lame..

Anyway, ik kan nu alleen nog maar de Pro Challenges doen.. Is dat normaal? Ik wil dat helemaal niet :+

11. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Een heel dom simpel vraagje.

Hoe moet je speed maken (pumpen?).

De challenges zijn gelukt en bepaalde tournootjes maar snap nog steeds niet waarom. Ik probeer te olien net voordat ik de lucht in kan gaan (rechter trigger button, omlaag en omhoog.. of moet ik voordat ik de ramp opga al omlaag doen). Ook lees ik ergens dat je de linker button knop vooruit moet doen aan het begin van de ramp alleen. Ik vind het maar vaag.

Overigens zou ik het niet zo fijn vinden als je toch moet olien (rechter trigger) want dat maakt de controls wel erg lastig.

Buiten dat vind ik het een geestige game.. maar ik ben blij dat ik hem ff leen van iemand en niet dat ik er geld aan heb uitgegeven.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Er komt maandag een patch :)

De belangrijkste (vind ik) heb ik even vetgedrukt gemaakt. :)

13. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo allemaal ik heb een vraag ik wil hem morgen aanschaffen maar kan je ook vrij rond lopen in een stad ofzo?
    Want zo`n skate spel zoek ik.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat kan, je kan gewoon rondskaten.

15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    -Remove the 3,2,1 countdown when retrying a film challenge
    IK vind deze toch ook wel erg belangrijk :p (moet nog mr een paar dingen om em uit te spele..

Drop your skills(de tricks zijn geen probleem mr de drops wel)
    Alien Manual Shop(ik manual veel te langzaam en das echt kut met die timer)

Iemand tips?

16. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke bedankt voor de snelle reactie.

17. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Post hier bovenaan de pagina, kan iemand me aub antwoord geven? BVD

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op X drukken.

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zet je trucks wat vaster. en in half pipes vlak voordat je uit de koping ollied druk je gewoon naar voren met je stick.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee juist niet. Want dan vlieg je uit de ramp. Je houdt hem naar voren als je weer land en je laat hem los voordat je eruit vliegt. En je trucks idd vast zetten. En je wieltjes hard maken.

Ik zat trouwens gisteren weer ff Aggressive Inline te doen. Het zou toch best leuk zijn als er een spel a la skate kwam alleen dan met inline skates of met bmx'en.

Deel Deze Pagina