1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. danny83

    danny83 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zie ik, klik, gold exclusive, FUCK!
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Alleen via die link van dulle kun je hem krijgen. Mijn timer is trouwens weg? Alleen op het begin stond ie er 2 seconden en nu is ie weg.

    Het is trouwens wel de saaiste demo area so far, die university district. In het stuk waar je mag skateboarden is echt níks te doen.

    EDIT: Ah de timer kwam weer terug toen ik nog maar 2 minuten over had. Maar aan het einde kun je gewoon op (A) drukken en dan begin je weer overnieuw.

    Die underflips en darkslides zijn best vet joh. Darkslides zijn best moeilijk. Op hardcore iig wel. Grinden is ook ineens veel moeilijker geworden. In skate 1 en 2 werd je helemaal op de grindbuizen gezogen en nu kun je zelfs nog mis springen als er 2 buizen minder dan een halve meter uit elkaar staan. Ik sprong er tussen. :+ Het is me trouwens ook nog niet gelukt om een backflip te maken (op die grote ramp in de skate school). Hoe de fuck moet dat? 8) Niet als in: ik land hem niet, maar als in: hij springt gewoon recht vooruit met een grab. :p

    De off-board physics zijn nou ook verbeterd trouwens. Fijner zo.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Klinkt goed, kan niet wachten!
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    +1, valt geen reet te doen daar. Spot van demo uit deel 1 was het beste.

    Voelt allemaal wel een stuk beter aan, maar al snel uitgedaan. Begon me al snel te vervelen. :+
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm na 30 minuten al uitgezet, boring idd. speelt wel een stuk soepeler en nicer. maar is er geen reet te doen.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    WTF de backflip en de frontflip zit gewoon niet in de demo. Die kun je gewoon niet doen. Ik heb de difficulty zelfs op easy gezet en daar lukt het niet eens.

    Maar dit is iig geen demo net als 1 die ik 100x ga doen. Zo leuk is ie ook weer niet. De demo area is gewoon saai.

    Je kunt trouwens nu eindelijk "echt" indroppen. Als je bij een rand staat (van een ramp/pool) en je drukt op (Y) dan zet ie zijn tail op de rand en dropt ie in.

    Over de camera: Je kunt nu kiezen tussen high en low camera en fish-eye of geen fish-eye.

    De online challenges zijn niet echt online, want je speelt in je eentje, je doet alleen die freeskate activities. Ik kon iig niet insignen in de EA nation.
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ff gespeeld. Wel aardig, maar gaat idd vrij snel vervelen. Online deed ie ook, net ff Domination gespeeld. Ook wel leuk, maar niet veel meer dan dat. Gelukkig speel je dat wel in een andere area. Geinig dat ik net getazerd werd door een chick die ik aan het lastigvallen was 8)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm dat online zal ik dan toch nog maar eens proberen. Maar bij mij wilde ie niet insignen bij de EA Nation :mad:
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij de eerste keer ook niet, maar toen ik het een paar minuten later weer probeerde wel.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt trouwens ook mensen slaan als je van je board af bent. Je slaat ze met je board tegen hun kop aan of gewoon met je vuisten. Druk gewoon op (RB).

    EDIT: Nu ging het insignen wel, maar er is nog niemand online. Amerika slaapt natuurlijk nog.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb de demo nu 3x achter elkaar gespeeld. Ik moet zeggen dat ik vrij verrast ben door de moeilijkheidsgraad van de game. Ik bedoel een ollie maken kan iedereen wel, maar een beetje trick over een gap 'clean' landen is weer een heel ander geval. Wat ook hier al eerder is gezegt vind ik het stukje waar de demo plaats vind, erg saai. Je kan wat stairs nemen en er is verder een hoop grind materiaal.

    Wat ik wel erg kon waarderen is het item dropper-gebeuren. Ik had een vette jump over het (kunst?)beeld gemaakt, was erg gaaf. Plaats een kleine kicker aan de zijkant van de trap waar je begint (dus bij het water, aan de kant van het beeld), als je nu die kicker neemt maak je een brute jump over het water heen.

    Ik denk dat ik de game niet bij de release zal halen. Waarschijnlijk als hij in de X-Bazar te koop wordt aan geboden, voor een leuk prijsje natuurlijk, dat ik hem in huis haal.
     
  12. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    You are leaving the demo area :emo:

    Heel erg saai gedeelte waar je kan skaten. Snappen ze dan niet dat je met een demo mensen moet aansporen om de full game te kopen?

    Hebben jullie trouwens ook last van wat schokkerig beeld? Dit had ik ook al bij Skate 2 en het irriteert me nog steeds.
     
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Nee van schokkerige beelden heb ik geen last. Al zou dat ook niet mogen met de graphix à la 2006-style.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zit die item dropper erin dan? :eek: Die had ik nog niet ontdekt. Waar doe je dat dan?

    EDIT: Al gevonden. (LB) + (B)

    Ze hadden beter een wat gevarieerder skatepark erin kunnen doen idd. Maar van framelag heb ik geen last gehad hoor. Bij skate 2 heb ik daar af en toe wel eens last van, maar hier nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Demo gedownload en ik moet zeggen het het is toch wel erg fijn om weer een nieuwe skategame te spelen, de omgeving waar je mag skaten was wel een beetje saai inderdaad maar met een beetje creativiteit maak je toch wel erg toffe tricks. Nu weet ik niet of dit ook al zowas in deel 2 maar ik deed een shvit late flip? Dus niet 2 aparte tricks in 1 sprong maar echt een compleet eigen trick, shovit 90graden en dan flipt hij de board, geen idee hoe ik dat deed?

    Ik wacht nog even op de reviews voor Skate 3 maar ik denk wel dat ik hem gewoon haal, heb wel weer zin in zo'n type game:D
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Skate school helemaal uitspelen. ;)

    Ik haal hem sowieso (heb hem al gepre-ordered), want het gaat mij vooral om het freeskaten, dat is ook waar ik het meeste tijd aan heb besteed in skate 2 en dat zal hier ook wel weer zo zijn. En het is leuk om eindelijk eens een andere omgeving te hebben (hoewel de university district echt fucking saai is, van wat je er van kan zien, veel te open).
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik hem van de Bazaar pluk over een tijdje. Vind het nu iets teveel geld..
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik geef toe dat ik skateschool geskipped, ik dacht als skate 1 veteran de tricks wel door te hebben. Back to school voor mij...:+
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha lol. In skate 2 kwamen er al weer superveel tricks bij en bij skate 3 nog een aantal. :p Maar er zijn 3 skate school sessies. Eerst de basis, daarna vraagt ie of je de streets op wil, dan moet je dus nee kiezen, dan krijg je grinden en zo, en dan weer nee kiezen en dan krijg je die darkslides en underflips.

    Ik moet trouwens zeggen dat ik het erg stom vind dat body flips disabled zijn in de demo.

    [yt]HaS8Py43LGI[/yt]

    Helaas doe ik niet aan facebook. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je met body flip een backflip ofzo? Dan kan namelijk nog steeds hoor, heb er gisteren nog een paar gedaan. Het ging echter wel lastiger als normaal, volgens mij werkt het nu iets anders.

    Bij skate school kun je kappen met de les en dan kan je free skaten in de skate school. Gewoon even een marker plaatsen voor die ramp (volgens mij baan 4 ofzo) en dan even proberen.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010

Deel Deze Pagina