1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat heb ik echt al tig keer gedaan maar het is me nog niet gelukt. Het moet dan wel heel anders werken dan in skate 1 en 2. In skate 2 kon ik werkelijk overal wel een front of backflip 360 over maken en nu lukt het me op een fucking grote ramp op easy nog niet eens om een backflip in te zetten. Hoe doe jij het dan?

    De bail physics zijn trouwens wel echt verbeterd. Ik viel net achteruit, en toen struikelde mijn kereltje helemaal naar achteren en maakte ie een soort zijwaartse rol over de rond en stond ie weer op.

    EDIT: Het was onvermijdelijk natuurlijk. =( Hoe komen die mensen hier achter?!

    [yt]gpkd4tkPepM[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Gaat het lopen zonder board nu wel gewoon normaal, of val je nog steeds de hele tijd over iedere minieme bobbel of obstructie enzo!?
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet niet welke skate 2 jij gespeeld hebt, maar dat deed ie bij mij niet hoor. Desondanks is het lopen nu wel vele beter geworden. Alleen sprint je poppetje wel echt immens snel.
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me soms ook af :lol:

    Gelukkig dat je het nog wel glitcht met door de grond vallen anders hadden mensen de hele game niet meer hoeven kopen. Wel leuk om even buiten die area te kijken :)
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de demo van PSN gehaald. Behoorlijk vet moet ik zeggen. De area mag dan niet heel boeiend zijn, ik vind het wel lekker spelen...

    Heb verder nog nooit een ' Skate' -game gehad trouwens... Twijfel of ik moet wachten tot deel drie of eerst een van de eerste twee delen moet halen...
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Tja dat kan ik niet zeggen op basis van deze demo. De physics zijn denk ik wel de grootste verbetering t.o.v. Skate 2. Het ziet er echt veel beter uit nu. Het speelt allemaal veel soepeler.

    Ik kan trouwens nu eindelijk de backflip en frontflip, met moeite. Je moet als je net in de lucht bent grabben en daarna je thumbstick naar voor/achter. Slaat helemaal nergens op. In skate 2 was het realistischer. Ik hoop dat ze dit nog aanpassen voordat de game uit komt. En anders op de release met een patch. Want zo is het echt kut.

    Ik ben trouwens net uit de demo area geweest, en ik wilde gaan posten dat ik, als het kan, in de full game nooit terug kom in het University District (het is trouwens geen hele stad meer, maar 3 afzonderlijke districten: university, industrial en downtown), maar toen kwam ik bij het PCU Landsharks Super-Ultra Mega-Park. Dat belooft wat. Je kunt er nog niet in, want je valt door de grond, maar het ziet er wel vet (groot) uit, voor zover je het kan zien. Echter voor de rest is er, waar je kan skaten buiten de demo area, helemaal niets leuks te doen in het university district.

    Maar ik heb nu de demo verwijderd, ik heb hem wel genoeg gespeeld. Ik wacht wel tot de game op mijn deurmat valt.
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Net ff die glitch geprobeerd. Niet echt boeiend, je kan helemaal niet ver van de demo area vandaan. En het is kut dat wanneer je van je board valt je weer bij de demo area begint..
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke... Ja ik wacht wel eventjes reviews af en ik speel de demo nog wel een paar keer. Vond hem erg leuk, zeker op Hardcore... Op alle andere niveau's was het grinden nogal makkelijk, maar op Hardcore wordt het een stuk realistischer :)!
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik denk dat dit toch aan jou ligt, want ik heb gisteren de demo zitten doen en ik heb helemaal geen moeite gehad met backflips:+.
    Gewoon grabben en de rechter stick naar achter. Heb zelfs een frontflip gedraaid:p
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja ik heb ook wel front en backflip 360's gemaakt, alleen ik denk dat het komt omdat jij niet skate 1 en 2 heb gespeeld. Daar werkt het namelijk gewoon heel anders. Hier begin je in de lucht pas met flippen en in skate 1 en 2 begin je bij de afzet al met flippen, net zoals in het echt.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb alleen Skate 2 gespeeld en daar was het redelijk makkelijk om een back/front flip uit te voeren, dit kon zelfs al makkelijk in de demo op die grote ramp als je dat trainingsgebied voor het eerst betreed.
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    heb de skate 2 demo opzich ook best wel wat gespeeld. kijken of ik ergens op de bazaar goedkoop eraan kan komen...
     
  13. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slechte demo zeg
    had ik een toffe line gebouwd, gaan alle peds er op inrossen dus ik maak een private match aan, kan je geen replay editor gebruiken. Dus ik weer terug naar een normaal potje, waar blijkt dat je waarschijnlijk weer mag dokken voor de echte editor, maar goed, alles geupload wat een paar minuten duurde. Krijg je daarna een melding 'an errror with EA Nation has occured' :emo:

    beter hadden ze geen demo uitgebracht want hier verliezen ze alleen klanten mee
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De demo heeft me niet overtuigd, ik haal hem zeker niet op de release.
    Wellicht dat ik heb een keer uit de budgetbak vis.

    Je rent trouwens ook echt debiel hard, wel nice dat je nu eindelijk de muziek kan skippen en selecteren. :)
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat klopt dus echt voor geen zak want de volledige editor (die van het filmer pack dlc in Skate 2) is gewoon beschikbaar in de volledige game.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoewel ik de demo nog niet zo vaak heb opgestart als de vorige twee vind ik 'm toch weer tof. Tot nu toe alleen nog maar in de hardcore modus geskate, en dat is gewoon echt vet :)
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind hardcore mode toch echt te moeilijk. Ik vind het fucking frustrerend dat maar 1 van de 10 grinds lukken nu. Je moet nu echt heel anders de grinds benaderen. Een andere hoek en een andere snelheid. En daar heb ik geen zin in. Ik ga gewoon voor normal denk ik.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Doe ik ook, het moet wel leuk blijven imo.
     
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    w0rd, hardcore is naar mijn mening niet leuk. Als ik een simpele boardslide over een bankje wil doen wil ik niet eerst 80 keer erop/erlangs springen voordat ik de rand een keer raak. De voldoening die je achteraf krijgt is mij de moeite toch echt niet waard :+
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Probeer dan maar eens een noseblunt te maken op een ledge die op een bank staat. Dat gaat je helemaal nooit lukken. En dat vind ik dus kut. 9/10 keer als ik een andere grind probeer wordt het een board/lipslide.

    EDIT: En ja hoor, ook deze is weer van de partij:

    [yt]zqxWdZlXwU0[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010

Deel Deze Pagina