1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je een 900 in de game maken?
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Tuurlijk. Alleen in de demo is het me de hele tijd net niet gelukt. Ik maak de hele tijd een 820 ofzo.
     
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb een 720 kunnen draaien op die grootste ramp in de skate school. Waar heb jij die 820 dan gedaan?
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit dat eigenlijk met online in de demo?
    Want soms wordt opeens een mode gestart en dan moet je challenges tegen elkaar doen en soms zit je gewon hele tijd in die arena rond te skaten zonder dat er een challenge is.. niet echt duidelijk wanneer wat gaat gebeuren..
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    [yt]HuIc8C2EszM[/yt]

    lol, kijk wat ik net uitvond :+
     
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Leipe shit ouwe! :+
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Op de grote ramp in de skate school. :) Maar het is toch meer een 800.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Dit wordt weer een heerlijk spelletje, heb de demo gespeeld en daarna direct skate 2 erin gegooid!
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, en Skate 2 valt dan even een pot tegen zeg :p Als je de demo van Skate 3 op hardcore speelt dan.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Idd. Onrealistisch hoge ollies, fucking dikke grind suction, etc. Alleen zou ik dat antimagnetisme (of hoe je dat ook noemt) wel gefixed willen hebben.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ja valt inderdaad tegen.
    Ik hoop dat het skater customization nog wat flink uitgebreid wordt! Ik ga hem gelijk pre-orderen.
     
  12. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Net even een tijdje geprobeerd die challenge te halen warbij je van die klokkentoren af jumpt en in van die dingen moet bailen. Maar het lukte geen 1 keer om tegen dat achterste ding te bailen. Elke keer wel een meter ervoor dat ik neer kwam, zelfs op easy stand... iemand die wel gehaald, en tips?
     
  13. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    ik had eerst een rondje geskate om die toren heen, zodat je meer snelheid hebt bij het springen. als je geluk hebt haal je het dan net
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik snap het niet? Een rondje skaten om die toren en dan heb je in een hall of meat challenge meer snelheid? Mij lukte het namelijk ook niet om die vending machine te raken. Ik had zoiets bedacht als ernaar toe gliden met de spread eagle dan een halve frontflip into canonball, zodat je koprolt over de grond en dan precies op het goede moment weer vanuit canonball naar een spread eagle / torpedo gaan, zodat je je met je benen afzet en misschien dat je hem dan raakt. Maar dat is me nog niet gelukt.

    EDIT: Nieuwe trailer:

    [yt]fH99nIV6FaA[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik heb de demo nu een paar keer gespeeld, en vind de besturing toch wel een stuk beter dan in Skate 2, en de mensen lopen ook veel minder storend in de weg.

    Denk wel dat ik de game ga halen, maar zeker niet full-price. Ik heb geen friends en ze zullen ook wel weer met DLC bullshit aan de gang gaan, dus dan heb ik er meteen al minder zin in.
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net neergeschoten door een vrouw met pistool in Skate 3.. WTF 8)
     
  17. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Zapped!
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Vette trailer, dit is wat Skate 3 moet zijn. Beetje chillen met je maten, samen kijken wie een rail het beste kan ownen etc.
    Eens kijken waar ik hem ga pre-orderen...
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, dat lijkt me erg vet! Gewoon met een paar mensen online door een gebied heen skaten en tricks aan mekaar laten zien...
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien lag het aan mijn skills, maar ik vond skate 2 online ewcht zwaar ruk zijn, omdat A) ik het misschien niet super goed kan, maar B) elke goede spelers met manual de meeste hoge combo`s halen.

    Nu dacht ik altijd aan Bug/glitch/cheat, maar misschien hoort dat gewoon bij skate multiplayer.
    Weet iemand of dit in skate 3 anders is?
     

Deel Deze Pagina