Hier in Alkmaar lag ie ook al in de schappen bij de E-Plaza. Wel voor de hilarische prijs van 65 euro(!), dus ben hardlachend weer naar buiten gelopen
Dat is wel erg veel idd. Ik had hem misschien beter bij de mediamarkt hier in eindhoven kunnen halen. Ws ligt ie daar nu voor 49 euro ofzo. En ik zit nu toch op fontys, dus dat is superdichtbij.
Laat het me weten als hij bij MM Eindhoven ligt want dan haal ik hem daar ook! Wel relaxt dat hij nu al in de schappen ligt, kan ik in ieder geval woensdag/donderdag ook al wat skaten.
Ik zeg niet dát ie er ligt, alleen dat ie er waarschijnlijk ligt. En aangezien ik hem gepre-ordered heb bij mediaoffer ga ik niet langs de mediamarkt zo.
Ik ga denk ik ook spelen op Hardcore. Vond in het begin het grinden wel superkut, maar het is wel realistischer
Ik begin ook op hardcore. Deel 1 en 2 heb ik bij elkaar meer dan 100 uur gespeeld, dus ik hoop dat het dan iets frisser en ook uitdagender aanvoelt.
Ach, ik koop bijna nooit meer games bij de release en Skate is m'n favo franchise dus dan mag het van mezelf
Is die ook al te koop bij de mediamarkt of niet.. Wil hem wel hebben maar ga niet de hoofdprijs betalen..
vette shit man deze game. vanmiddag ook gehaald bij Bart Smit, jammer voor die 64 euro maar ik heb deel 1 en deel 2 echt helemaal grijs gespeeld dus dit is gewoon een spel die ik ongeacht de prijs ging kopen