Eeh motherfuckers, ik ben dus sowieso de captain he, ik heb het meeste skate 1 en twee gespeeld. En ik heb het logo gemaakt. En het idee bedacht.
IK wil ook wel bij het team hoor, ik heb genoeg ervaring met Skate 1 en Skate 2 aangezien het ontelbare uren die ik daarin heb gestopt, check mijn achievements maar . Waar kan ik me inschrijven
Bij motherfucking winterbase, die mij in mn back gestabbed heeft, door snel Team XBW van mij te stelen. Ik had zelfs in Skate 2 al een Team XBW logo op mijn kleren.
Maver21 en Eddyfever hebben inmiddels een invite gehad Probeerde net een filmpje te uploaden maar dat lukte nog niet helaas. Dusky, niet zo huilen
Maar ff zonder grappen, wel mijn logo gebruiken he. http://skate.ea.com/gallery?content...APHIC&itemId=8af889c02826117701282bde5d550f46 Maar goed, ik rofl'de net wel ff toen jullie zo serieus op mijn reacties in gingen. Maar diep van binnen huil ik natuurlijk wel.
Ik kan trouwens gewoon meerdere beheerders instellen Custom logo ben ik nog niet tegengekomen, even zoeken!
We moeten trouwens als Team HQ wel een goed park maken. Niet zo'n nep kutpark, zoals ik er nu veel zie op Skate.Create.
Inderdaad. Qua mogelijkheden ziet het er wel echt tof uit, zover ik kan zien. Haha. Zorgen jullie maar dat je Skate 3 zo snel mogelijk hebt