Nice! Dan ga ik ff mijn grand prize van 10 euro van de staatsloterij ophalen en dan hoop ik dat skate 3 op de mat ligt. Wat me trouwens opvalt op Skate.Create bij de parken, is dat in zowat alle parken vooral supergrote objecten staan en dan ook allemaal superver. Dat is dus echt niet vet om te skaten. Ik wil een park gaan maken met allemaal kleine spots. Ik heb al een paar super ideeën.
Issie al bij de MM te vinden? Ben toch vrij anders hop ik er ff heen. // oh hij is vandaag uit dacht dat het 13 mei was
De feeling van deze game is wel heel anders dan de vorige games vind ik. Het voelt meer als een andere skateboardgame met dezelfde controls aan.
zit nu op stage te popelen om naar huis te gaan. Benieuwd of hij al binnen is nog meer mensen de game bij gamerliner.nl besteld?
Ik mag misschien niet oordelen omdat ik pas een paar uurtjes gespeeld heb, maar nee. Dat is niet positief. Ik vind het allereerst heel kut dat de stad nu opgedeeld is in 3 stukken en ten tweede vind ik alles een beetje tony hawkiger geworden. Alles is groot, snel, wijds, open en nep. Ook vind ik het moelijk om in de park creator een realistisch park te maken. Daar doe je wel even over. Maar goed, het kan allemaal nog meevallen als ik wat meer aan het spel gewend ben. Ik ben trouwens begonnen op hardcore, omdat ik dat betere physics vind, maar ik heb hem nu weer teruggezet naar normal. Ik vind de olliehoogte van hardcore beter, maar zonder grind magnetisme (zelfs antimagnetisme) is het gewoon echt kut spelen. Dan moet je je grinds echt ineens heel anders benaderen dan in de vorige games. En met zeker wel 150 uur speeltijd in skate 1 en 2 heb ik geen zin om het ineens weer anders te gaan leren.
Snelheid past inderdaad helemaal niet bij een game als Skate. Tony Hawk was/is altijd snel en 'over-the-top', maar Skate moet dit niet zijn... Vond dit bij de demo overigens wel meevallen hoor... Misschien komt het nog goed? Kon je bij deel 1/2 wel in één grote stad skaten zonder onderbrekingen dan?
Deel 1 was wel 1 grote stad, al kwamen er later als extra add ons een paar losse levels bij. Mij boeit het eigenlijk niet zoveel... Ik ben blij dat ik weer wat nieuws te verkennen heb. Er zitten veel spectaculair dingen tussen, die inderdaad hard en over the top gaan, maar daarin tegen staan dr ook wel weer genoeg kleine ledges, banks en rails waar je je ook prima mee kunt vermaken. Het enigste wat ik raar vind , is dat de ''grind vision'' bij de opties weg is gehaald ( zat in het 2e deel, waarbij de skater doorzichtig werd als ie je het zicht van een te grinden object ontnam) Ik snap ook niet goed wat mensen bedoelen als ze zeggen dat ze teleur gesteld zijn omdat ze vinden dat het ''alleen'' maar meer van hetzelfde is en daarmee deel 3 bestempelen als skate 2,5. Wat hadden ze dan verwacht? De fundering die met deel 1 was gelegd was gewoon al erg goed, and why change a winning formula?
Inmiddels heb ik de game nu ook de nodige uurtjes gespeeld, en ik ben wel positief Ik speel de game op hardcore en op normal. Bij events probeer ik het eerst gewoon op hardcore, tot er een moment komt dat ik het wel prima vind en dan verander ik settings gewoon even om ze later weer terug te zetten naar hardcore. Voor het skaten door de stad vind ik hardcore wel tof, op normal maak je toch al snel onrealistische combo's die eigenlijk nergens op slaan. Ik begrijp uit het bericht van Dusky dat de stad niet één geheel is? Dit heb ik zelf nog niet uitgezocht omdat ik vaak gebruik maak van de teleport optie of, wanneer ik een toffe ledge tegen kom, ik daar zo een half uur blijf hangen om de perfecte line te maken op het object. Morgen maar eens wat gaan verkennen dan. Vermaak me momenteel goed met dit derde Skate deel. Irritatie punten uit het tweede deel zijn goed weg gepoetst, denk aan het lopen bijvoorbeeld. Wel ben ik van mening dat het grinden in de hardcore modus voor onnodig veel frustratie zorgt, dit mag wel wat soepeler. De game bevat ook wat bugs volgens mij? Ik werd vanavond een paar keer willekeurig van mijn board gelanceerd om dan vervolgens 10 meter verder een faceplant te maken op het asfalt. Beetje vreemd, maar goed
Ik vond, in de demo althans, juist dat het grinden bij de Hardcore-graad lekker realistisch was. Heb geen ervaring met eerdere games hoor. Wel vond ik het lastig, maar juist ook weer wel onder de knie te krijgen. Goed om te horen dat de irritatie puntjes uit het voorgaande deel zijn weggepoetst! Bugs las ik op IGN ook al over. Nothing a good patch won't fix ! Van het weekend maar eens bestellen
Ja dat had ik laatst ook gepost, toen ik daar achter kwam. Jason Lee is blijkbaar voordat hij acteur werd, pro skateboarder geweest. Maarre, what's up met de framerate als je in een custom park skate? Dat is echt fucked up namelijk.
Hm, ik ben tot nu toe eigenlijk niet zo heel erg te spreken over Skate 3. Heb nu een uurtje of twee vrij rondgeskate en als ik kijk naar level design en graphics vind ik het maar een suffe en totaal niet vernieuwde boel. Daarnaast begint die semi-overdreven hip-maar-eigenlijk-ook-beetje-serieus stijl me de keel uit te hangen. Het is leuk dat je zelf parken kan bouwen, maar er is op heel weinig plekken (en zeker niet buiten) veel ruimte om dit te doen. Heb tot nu toe ook nog niks anders gedaan dan skaten en ontdekken. Die kerel die steeds belt of je nog geld in het laadje gaat brengen vind ik zo irritant...
Ik ben al lang blij dat ie niet meer achter je aan skate en constant zeurt van 'Oh dude that was sick!'