1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wanneer gebeurt dit, want ik heb het nog nooit meegemaakt?
    Gebeurt dat als je een lange tijd geen challenges etc. doet?
     
  2. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook en vind hem frustrerend en leuk tegelijk. Beetje vreemd..
    Deel 1 en 2 ook gespeeld en ze hadden voor mij niet perse die hardcore/normal erin hoeven doen. Ik speel liever op hardcore, voelt wat lekkerder. Maar als je " own the lot" speelt dan is het soms extreem pittig vind ik. Kwam een challenge tegen daarbij, waarbij ik een "360 flip onto ledge" moest doen. Ik heb hem van ellende weer op normal gezet.
    En dat is wel jammer want behalve het grinden vind ik hardcore wel ok.
    En idd die framerate in custom parks, dacht al dat het aan mij lag. Snap niet waarom dat is.

    Maar voor de rest vermaak ik me er wel mee, speel graag challenges en die vin ik op zich wel leuk.
    Btw feel free to add is miss wel leuk om met iemand te spelen..
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach weet je, ik heb nog nooit een Skate-game gehad. Denk dat ik dan nooit verkeerd zit met Skate 3 :)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, als je even geen challenges doet belt die kerel je op. :mad:
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb trouwens een request gestuurd om Team XBW te joinen. Maarre, was je nog van plan mijn logo te gebruiken? Want, met alle respect voor jou logo Winterbase :+, ik vind de mijne wel vetter. :p
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een probleem! :eek: Ik wil mijn eigen logo maken op de Skate website. Dit moet toch bij de Graphics Generator? Als ik deze probeer te openen (Launch) opent een nieuw venster, maar deze geeft een error aan (cannot load your saved graphics). Ik heb trouwens nog helemaal geen opgeslapen 'graphics'... Iemand ervaring mee?
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik niet ;)
     
  8. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Dusky wat zit je nou in mijn spelwereld te bailen...

    Hahaha moest weg man misschien vanavond ff...
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Andere ook last met het uploaden van footage?
     
  10. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hetzelfde probleem hier... Kan ik ook Team Xbw joinen of is er maximaal aantal members?
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil ook wel bij Team XBW! Raak ik dan niet mijn team kwijt waar ik nu mee bezig ben?
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nee. Dat is het offline team waar je het volgens mij over hebt.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, nice! Cool. :cool:

    Iemand enig idee waarom de Graphic Creator op de EA Skate website niet werkt?
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net een embleem gemaakt voor mijn team (DeLaFunks) met de Graphic Creator. Werkt het nog steeds niet voor je?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, nog steeds niet! "Can't load your saved graphics. Please try again later."
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had Skate 3 op de bazaar gezet, maar nu eraf gehaald. Nu ik het weer speel, ben ik tevreden en geef ik het een tweede kans. Volgens mij heb ik het iets te snel afgekeurd. Ik heb ook een request gestuurd naar Team XBW :D.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind de stad echt kut. Punt. De omgevingen zijn gewoon echt poep. Ik ben nog niet 1 keer een stuk tegengekomen waarvan ik dacht 'dat is nou zeker zo'n vette spot als in skate 1 of 2'.

    Ik ben trouwens echt een supervet park aan het maken. Het kost gewoon ff wat moeite om het onder de knie te krijgen en het kost heel veel tijd om een echt vet park te maken. Maar ik ben op de goeie weg. Er staat al een dikke ghetto megaramp in.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de omgevingen ook niet zo boeiend! Omdat het nu drie aparte gebieden zijn vind ik het ook allemaal wat klein. Je bent er zo door heen. En dat er vaak doodlopende paden zijn vind ik ook vervelend. Zeker University District, je gaat naar beneden naar het skate- en sportpark, enige manier om daar weg te komen is weer helemaal omhoog!

    EDIT: Kan nu wel in de Graphics Creator, jammer dat je maar één keer tekst kan zetten. Ik moet een tekst onder elkaar hebben. :x
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    100, 000 boards verkocht :D. Het is tijd voor Hall of Meat challenges.

    E: Willem, je kan wel meerdere teksten hebben. Boven mijn embleem staat er DeLa en onder mijn embleem staat Funk. Je kan ze even goed onder elkaar zetten, maar het kan IIG wel.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe heb je dat gedaan dan? :eek: Ik kan slechts een maal op de A+ drukken om je tekst naar het werkblad te slepen. Daarna kan het niet meer?
    En nu heb ik weer een connection error bij het plaatsen van m'n logo in de gallery. Tomme, wil mijn eigen logo in het spel!
     

Deel Deze Pagina