1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze leren je hoe je van je skate board moet vallen om vervolgens een judo kick, eagle spread of iets anders te doen (met als resultaat dat je hoogstwaarschijnlijk iets breekt).
     
  2. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeoke thanks :D
    Maar kan je ook gewoon vrij ?
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je met vrij, free skaten bedoelt, dat kan. Er zit wel een tijdlimiet van 20 minuten op voordat je de demo opnieuw moet opstarten. En wat zijn de EA servers weer es verrot bij het spel...:{ Ik kan geen filmpjes of foto's kijken van onze team.
     
  4. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het hele gedoe met team genoten erg kut, ik wil gewoon skaten met "mijn" personage |:-
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het valt me trouwens op dat er in de skatepark catalogus geeneen klein object zit. Alles is minstens 4 vierkant meter groot. Dat is wel een beetje kut vind ik. Zo kun je helemaal geen leuke kleine spots maken, maar alleen supersaaie grote parken.

    Ook erger ik me kapot aan de kutmuziek in het spel. Elke 10 minuten komt hetzelfde liedje wel langs. Ik kan nu al wel zeggen dat dit zeer zeker niet het beste deel uit de serie is. Als je nu een Skate game wil kopen voor de eerste keer zou ik ook zeker Skate 2 aanraden.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, of beginnen met deel 1 die is ook goed:thumbs:
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met je eens, maar het muziek gedeelte is makkelijk op te lossen. Je kan kiezen welke liedjes er worden gespeeld en daarnaast kan je altijd je iPod of iets dergelijks aansluiten op je 360 met je eigen muziek.
     
  8. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel hard, staan ze dan ook in de playlist van Skate. ?
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar het vervangt wel de muziek in skate. Je hoort dus niet 2 liedjes door elkaar. Daarnaast kan je een playlist maken op je iPod met liedjes die je wilt luisteren tijdens het skaten. Zo kan het ook :eek:
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zal straks mijn park eens online zetten. Dan kunnen we er wat in freeskaten en kunnen mensen hem downloaden en hun eigen shizzle er aan toevoegen.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuwd. Weet iemand (nogmaals :eek:) een goede plek voor die 10 secondes eagle spread?
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Even heel kort offtopic want ik heb net geprobeerd om mijn Ipod weer aan te sluiten op mijn 360. Hij pakt hem alleen niet, ik heb nu een nano. Bij mijn vorige pakte hij hem altijd wel (duurde ook wel even). Dat was een gewone Ipod (zo'n grote 30g)
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [yt]Z8qGO3ZioeI[/yt]

    Je hebt wel zo'n iPod software update ofzoiets die je op de xbox 360 kan downloaden zodat je iPod het doet als je hem aan de xbox hangt. Werkt niet voor Touch voor zover ik weet.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Moet je in het spel nog skaten met je teamgenoten? Ik heb tot nu toe alleen wat spots en Photo events gedaan (de TSM cover event is ZO KUT :x ).
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt volgens mij wel paar team based challenges.

    E: 100% Pure Adrenaline achievement gehaald. ThankQ Dusky.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je hebt bijvoorbeeld Deathrace challenges waar je met nog iemand uit je team moet racen. En als jij eerste word en je andere teammaat laatste heb je alsnog verloren.
    #1 = 4 punten
    #2 = 3 punten
    #3 = 2 punten
    #4 = 0 punten
     
  17. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Deathraces en Tranny/Street Contests vooral
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is toch ook mogelijk om met bijvoorbeeld je online team die deathraces te doen?
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat is echt kut ja. Vind ik ook een beetje irri. Maar goed. In de single player is het wel lachen dat de characters van Winterbaas en Eddyfever mij volgen. :+

    Dat is volgens mij ook mogelijk ja.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dunnow, daar heb ik me nog niet mee bezig gehouden. :9
     

Deel Deze Pagina