Als het goed is staat er dan [A.I.] achter hun gamertag, zweeft ergens boven het hoofd rond. Vind het zelf ook wel geinig.
Wie komt er vanavond skaten? Ik kan niet garanderen dat ik een mic heb btw Hoe upload je eigenlijk foto's? Want filmpjes uploaden is vrij duidelijk maar ik kan foto's alleen opslaan ofzo
Skate.Reel > My Photos > kies je foto > Upload . Ik kan vanavond ook skaten, maar ik heb IIG geen mic.
Ik kom vanavond ook skaten, ik speel heel de avond Skate 3 in ieder geval. @ WinterBase, heb je mijn request voor Team XBW al geaccept?
Bedankt Ja, volgens mij wel. Krijg best vaak een error wanneer ik ons team wil bekijken Zal straks nog eens zien
Ik word echt gek van die EA server echt alleen maar errors Edit: Heb inmiddels mijn verzoek gestuurd om het team te joinen als jullie het goed vinden
Ik skate nu met een skelet als character . E: Skelet Gameplay. Let niet op de eerste 2 'runs'. De eerste was slecht, en ik heb geen idee waar de tweede opslaat. De derde run was wel lekker en ik heb het speciaal afgemaakt met een mooie val.
We kunnen op Carveton Quarry misschien bowlen met elkaar . Zet een paar mensen bij het einde van de afdaling waardoor je in een grot komt en laat één persoon vanaf boven naar beneden springen om vervolgens een cannon ball te doen om de andere peeps om ver te gooien. Edit: Een surprise in de spoiler Spoiler
Because you can clean, doesn't mean you can skate - Isaac Gameplay Filmpje is op dezelfde plek geschoten als me eerste filmpje. Jammer dat ik het geen titel kon geven .
Heb ook een request gestuurd voor het team! Hoe kom je aan dat skelet trouwens. En wat heb je aan die characters die je vrijspeelt. O.a. Coach Frank vrijgespeeld maar geen idee wat ik er mee kan!
Ik heb het skelet gekregen door meerdere Hall of Meat challenges te doen. Je kan met de characters die je hebt vrijgespeeld skaten in free skate.
Druk op start, ga naar de tab ''create'', dan ''skate. park'' highlighten, selecteren, kies ''my parks'' , selecteer je parken druk op X Ben wel benieuwd naar creaties van mede users, hoe kan ik die dan vinden? Volgens mij zit er geen zoek functie bij.... Moet je dan friends worden zodat je dan uit de friends list kan kiezen? Ik heb trouwens opvallend veel last van vastlopers met dit spel... zeker al 4 a 5 keer vastgelopen... nog meer mensen last van?