Ik wil ook wel mee doen Trouwens, als je die acheivement van 1,000,000 boards hebt gehaald dan is de ´verhaal-lijn´ afgelopen? Zo ja, erg kort en nogal karig
Volgens mij is dat alles.. Heel jammer. Bij 2 had je nog wat "side" missions die van Danny Way en Rob Dyrdek. Die mis ik hier wel heel erg...
BAM! Het is alleen wel maximaal 6 personen. En ik vind dat een headset verplicht is (ja winterbase ik heb het tegen jou! ).
misschien weet één van jullie het. Ik wil met een maat de online career dingen doen, maar bij beide zien we alleen maar nulletjes achter de opdrachten. maw we kunnen niks selecteren. Hoe doe je de career met vienden?
Ik ben er zo. Dan zal ik tot 9 uur mijn park aanpassen zodat we een ultiem park hebben om in te shredden.
Ik denk dat ik ook deze game ga aanschaffen , puur om het feit dat ik skate games echt tof vind ,een beetje relaxt rondskaten en niet zoals shooter dat je eigenlijk constant met adreline door je lijft speelt als je snapt wat ik bedoel. Maar kan je ook parken van andere mensen downloaden en daarop skaten ? Aangezien ik morgen ook jarig ben , vind ik dit een mooi verjaardag cadeautje voor mezelf
Zo net een dikke sessie gehad met 5 a 6 man in mijn funpark. Ik heb hem van tevoren nog wat aangepast en nu is ie over de volledige breedte van de map. Ik kan hem alleen niet uploaden, want ik had weer eens problemen met connecten met de ea online service.
Ik had vandaag graag mee willen doen, maar ouders hadden de TV gekaapt. Volgende keer beter! Is het eigenlijk ook mogelijk met zijn allen hetzelfde Team XBW shirt te dragen?