1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

1. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk gehaald\o/

Skate 3
    595 van 1000 [​IMG]
    31 van 47 prestaties (65%)

Mass Murderer
    Kill 80 challenges
    50 [​IMG] (19-5-2010)

Het was nog op normal, maar op sommige momente is het nog aardig lastig kan ik je vertellen.:9

Nu ga ik maar alle Tranny/Street contests doen en own the lot. Als iemand trouwens moeite met een challenge heeft kan je me toevoegen en me vragen om te helpen.;) Dan kunnen we samen online career doen en dan kan ik het je misschien uitleggen/voordoen.

Binnenkort maar is met Hardcore beginnen...

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nice dan!
    Ik ben ook bezig ermee, heb alle Photo's en Films als, en bijna alle Pro's.
    Die Hall of Meat moet toch wel te doen zijn?

3. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Hall of Meat is zeker te doen, de "finale" killen is echter verdomd lastig. 6 Push-ofs in 1 bail, 110000 bail enz. Daar heb ik wel even over gedaan:+ MAAR! die hoef je niet te doen ... want er zijn 83 challenges die je kan killen en je moet er 80

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind die eerste Death Race zo kut. Is me nog stééds niet gelukt. :{ Elke keer verneuken die auto's het voor me. Tips? :+

5. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Goed aan de zijkant blijven:+, zeg maar als je invoegt dat aan zijkant blijft. Maar zal ik je toevoegen en dan kunnen we het samen halen?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    O, is goed. Beloof niet dat we 't samen nog gaan spelen, vind het niet zo belangrijk om alles te halen. :+

7. Michiel.

Michiel. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net die 100 meter grind Trophie/Achievement gehaald, eigenlijk wel makkelijk als je weet waar hij moet ;)

8. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een request gedaan voor het team.

Wordt er nog wel een beetje geknald? 8)

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik erger me echt kapot aan deze game. Ik vind echt dat EA wat een mooie franchise zou kunnen worden, verkracht heeft. Ik zou dan ook niemand Skate 3 aanraden om te kopen als iemand vraagt 'welke skate game moet ik kopen?'.

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Waarom? ik heb em zelf nog niet maar ga em volgende week ofzo kopen. is ie slechter dan Skate 2? En hoeveel is er eigenlijk te doen met systemlink?

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind hem zeer zeker slechter dan skate 2. Ik heb Skate 2 minstens 100 uur gespeeld, maar bij skate 3 gaat het nooit zo ver komen. En over system link weet ik niets, dat heb ik nog nooit gedaan.

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom dan?:eek: Ik heb hem zelf ook nog niet kunnen kopen en daarom heb ik topic even gemeden (wilde mezelf niet jaloers maken :9), maar als ie kutter is dan Skate 2, dan is dat wel shit! Ik was best wel toe aan Skate 3 en een nieuwe skate game.

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Waarom weet je dat je het niet 100 uur gaat spelen? het klinkt meer of je het concept zat bent IMO. is de omgeving minder? missen er nog tricks? valt de mapeditor tegen?

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het is Tony Hawkiger geworden. Mede door de omgevingen. Er zijn nergens meer kleine spots. In (New) San Vanelona zat alles wat dichter op elkaar. Skate 3 is een grote lege wereld, met alleen gigantische objecten, schansen en andere onrealistische shit. Maar als je een fan van de franchise bent zal je je toch wel wat uurtjes kunnen vermaken met de single player (ik niet though, ik vind de single player echt fucking kut), en met de park creator. Ze zijn met Skate 3 gewoon precies de tegenovergestelde richting ingegaan van die ik gehoopt had. Ik vind de hardcore mode dus ook echt niet op zijn plaats in deze game. Een super onrealistische wereld met grote schansen, hoge grinds, gigantische banks, maar dan met lage ollies, geen grind suction. Ik hoop dat ze met Skate 4 het roer helemaal omgooien, anders is de kans groot dat de franchise zijn langste tijd gehad heeft voor mij.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    De game speelt een stuk beter maar de manier waarop ze bijvoorbeeld de stad hebben ingericht is gewoon super storend. Ik bedoel, drie losse delen :emo: Verder zijn de vernieuwingen minimaal. Moet de recensie nog schrijven, zal een stuk minder positief zijn dan andere internet media.

Edit: Helemaal eens met jou Dusky :)

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Jezus wat stom. Dikke ramps en grinds kunnen ze toch apart in een soort X-games skatepark doen?:{ Wordt het tekort aan echte vette spots niet opgevuld door het uitwisselen van zelfgemaakte spots? Ga hem wel ooit nog halen, moet het wel ff checken

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dus op de controls na is dit deel een stuk meer TH? Want dat onrealistische vond ik juist altijd erg tof in SSX en de TH serie. Want als dat zo is dan geef ik het misschien ook wel een kans, die controls is veelal een kwestie van wennen.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    99% van de gemaakte shit is ook fucking kut. Of er staat niets in of er staan 8 megaramps in en 30 full pipe parcoursen. Voorbeeld:

[​IMG][​IMG]

Mijn snowboardpiste daarentegen is vrij geniaal. :+

De uiteindelijke versie staat nu ook online.

Ook niet realistisch natuurlijk, maar iig wel vet.

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Beetje Mirrors Edge style, of niet!? :)

in Skate 2 (van de week weer even gespeeld) kon ik me juist ergeren aan het feit dat het allemaal wat 'krap' was, mede ook omdat je skater zich omdraaide en bewoog als een dubbeldekker bus, je vervolgens overal tegenaan stootte, en het gewoon een onhandige boel werd, vooral als er ook nog teveel voetgangers en auto's in de weg liepen/reden.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ WinterBase inderdaad, die 3 losse delen slaat nergens op. Verder vind ik de wereld veel te leeg en valt er veel minder te beleven, het voelt imo niet echt aan als een stad zoals dat in Skate 2 wel was.

@ Yi-Long, dat was juist leuk aan San Vanola. Die stad leefde gewoon véél meer.

Deel Deze Pagina