Ah dat wilde ik er ook nog bijzetten inderdaad. Het voelt inderdaad gewoon helemaal niet aan als een stad. Het lijkt gewoon echt niet op een stad, qua indeling. En dat wordt extra versterkt door de driedeling van de map. En naar de Maloof Money cup moet je ook teleporten en ook naar de skate school.
Ja. Gelukkig zijn die controls nog hetzelfde gebleven. Het is eigenlijk al te idioot voor woorden dat ze er een easy moeilijkheidsgraad in hebben gezet Met easy en normal merk ik eigenlijk amper verschil. De hardcore variant is dan weer iets te lastig, wat mede komt door het feit dat ze het grinden idioot moeilijk hebben gemaakt. Het is dat ik de Skate franchise compleet wil hebben maar anders stond ie echt al op de bazaar.
Mooi Dan pak ik hem nog wel mee voor een mooie prijs mee als ik hem tegenkom. Die TH serie wordt toch steeds verder de vernieling in geholpen en skate spellen heb ik altijd graag gespeeld.
Als ik het zo lees dan kan ik net zo goed Skate 2 halen? Ik houd namelijk niet van die onrealistische schansen etc...
Als je nog nooit een Skate spel gespeeld hebt... sure! Tenzij je persé met vrienden via Xbox Live wilt freeskaten en zelf gemaakte parks wilt uitwisselen. Gaat het je puur om het skaten, haal deel 2.
Nouja het zal inderdaad puur om het skaten gaan. (Het is trouwens voor mijn PS3 ) In deel twee zit toch ook wel een soort online modus? Own the spot oid? En heeft deel twee de Hardcore modus? Want grinden op Normal vind ik veel te makkelijk...
Precies goed. Ik vind het op hardcore in 3 gewoon echt kut. Maar ik heb me behoorlijk lang vermaakt hoor, online in skate 2. En dan vooral met online freeskate (activities), dat was echt het leukste om te doen en ik vraag me af of dat dat zo snel uitgestorven is. Want dat was 2 weken geleden nog niet anders.
Huh ik dacht dat je het al gekocht had? En gewoon 3 kopen, is uitgebreider dan 2. Plus dan kun je met ons skaten ,.
Njah, ik vond het niet heel makkelijk om echt controle te hebben over wélke grind je precies deed. Maar gewoon random grinds doen was makkelijk.
Hij gaat hem toch voor PS3 kopen? Hoe wilt ie dan met ons spelen? Ik zou eerst met Skate 2 beginnen als ik jou was en als hij echt goed bevalt dan 3 kopen
Nog niet. Wilde hem toen bestellen, maar ben nog druk geweest.. Daarnaast eerst even jullie reacties afgewacht.