1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik ben ook een van de weinige die de snowboard variant echt wel te pruimen vond.
    1000/1000g lol.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gast. Wat was dat voor verhaallijn, muntjes verzamelen?! En die superpowers, wtf?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja want een snowboard game speel je voor de verhaallijn :emo:

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou, eerder dan voor de gigantische zwevende muntjes. 8)

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ga de demo van deel twee wel even downloaden. Kijken hoe groot ik het verschil vind, vooral met grinden...

Deel twee had wél één grote stad toch?

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Whatever, het ging om de gameplay en die was vermakelijk.
    Plus je had ook veel verschillende events, en je kon alles online doen wat vet was.

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Die demo dan maar ff checken :) Als ik het grinden een beetje realistisch vind, dan ga ik ff op marktplaats/fora kijken voor deeltje twee :)

9. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Damn Bodyflips:mad: Ik word gek...

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  11. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    heb hem net gelezen. goede review :thumbs:

12. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Skate 3
    845 van 1000[​IMG]
    40 van 47 prestaties (85%)
    Dedicated
    Everything beaten, everything unlocked, everything earned
    100 [​IMG] (22-5-2010)

Met veel pijn en moeite is me gelukt om de own the lots af te maken. In de trick list van 3! own the lots zaten body flips, drie x raden wat ik niet kan...

Ik ben nu online aan het doen, is niet echt heel leuk. Veel mensen met onmenselijke scores. Ben maar gaan oefenen met manuals...

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Even over je review Willem:

Alinea 2: Je bent al een professioneel skateboarder (in 1 werd je pro, en in 2 maakte je je comeback en werd je een legende) en je gaat nu je eigen bedrijf oprichten.

Alinea 4: De levels zijn erg vol?! Ze zijn juist heel erg leeg. Superlege levels, met alleen grote obstakels. Er zijn ook bijna nergens wegen met auto's. De gebouwen en objecten staan ook echt niet dicht op elkaar, juist het omgekeerde. Ik vind het juist meer rust en beheerstheid uitstralen dan skate 2, maar dat is niet iets positiefs.

Alinea 7: Het is niet mogelijk om online samen te freeskaten door één heel district, voor zover ik weet. Dat heet 'Cuz' ook aangegeven in een interview.

Alinea 8: Je unlocked, naar mijn weten, objecten door bepaalde grote contests te winnen in de single player, niet door de board sales (ik moet alleen de mega objecten nog).

Alinea 9: Je kon ook al eigen logo's maken in Skate 2 (alleen nog niet koppelen aan een team, ofcourse). Voor de rest heb je gelijk wat betreft wat de levensduur van het spel bepaald, niet de career dus.

Alinea 10: Wat bedoel je met 'het spel begrijpt niet altijd hoe de wet der natuur werkt'? Over de flips zou ik er nog aan toe willen voegen dat ze de manier van uitvoeren veranderd hebben sinds skate 2. In skate 3 zet je de body flip pas in als je al in de lucht zit, dus niet aan het eind van de landing, zoals in het echt. Daardoor is het veeeel moeilijker geworden om een flip te maken, vooral in een tranny contest. Daar lukt het me zowat nooit om een body flip te maken. Eigenlijk bijna alleen maar op een schans lukt het. En over de soundtrack: Die is echt kut! Maar dat is natuurlijk mijn mening. Ik hoor ook alleen maar dezelfde nummers. Om de 10 minuten hoor ik hetzelfde liedje wel.

Alinea 11 (conclusie):

Het woordje 'sleepte' mist in de eerste zin. En ik zou mezelf zeker een fan van de franchise willen noemen, maar ik geef dit spel echt geen goed. Eerder een voldoende.

Ik zou ook nog willen toevoegen dat de stad niet echt op een stad lijkt, zoals we die in de 'echte' wereld kennen. En dat de spelwereld saai en onrealistisch (super ultra megapark :confused:) is.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Soundtrack is opzich oke, maar je hoort echt om het kwartier hetzelfde nummer inderdaad.. :emo:

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo, ik ben net ff door de laatste 400.000 boardsales heen gerushed. En ik heb mijn park weer aangepast met de nieuwe objecten. Hier is de final version (helemaal vol, past geen object meer bij):

Download

16. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt me wel een interessante game misschien dat ik hem van de week ook nog wel ga halen

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou even de afgelopen 2 pagina's lezen als je nog nooit een Skate game hebt gespeeld.

In het kort: Haal dan skate 2.

18. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    @ Dusky Demon;

''Ik zou ook nog willen toevoegen dat de stad niet echt op een stad lijkt, zoals we die in de 'echte' wereld kennen. En dat de spelwereld saai en onrealistisch (super ultra megapark :confused:) is.''

Ik vind de spel wereld niet echt onrealistisch, en zeker niet saai. Wanneer zou jij de spelwereld wel leuk vinden dan? Als jij m nu al saai vind, zouden er toch nog meer onrealistische dingen in moeten om het minder saai te maken, of bedoel je wat anders?

No offence Dusky...... Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn/haar eigen mening (en die respecteer ik ook), maar ik lees laatste tijd steeds meer dingen (bij verschillende games)van klagende gamers, waarvan ik denk ''waar slaat dat nou eigenlijk op?''
    Ik krijg een beetje het idee dat gamers maar een beetje klagen om te klagen...

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hij vind het saai omdat er in zijn ogen te grote ramps etc inzitten. Stoort mij totaal niet eigenlijk.

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het zelf nog niet gespeeld, maar mij zou het ook storen hoor. Met Skate 1 en 2 had je juist zo lekker dat echte streetskate gevoel als je de stad door ging. Ik deed dan expres niet de moeilijkste trucs, gewoon omdat ik het lekker vond een beetje 'normale' shit te doen. Als je een extreme stad hebt, dan is dat gevoel weg lijkt me.... Extreme dingen kon je doen in de skateparken.

Deel Deze Pagina