560 punten toch? Maar ik ga hem niet kopen iig. Alleen maar meer super ultra megapark. Van mij mogen ze beginnen aan Skate 4 en skate 3 helemaal laten vallen.
Betaalbare DLC natuurlijk, als er 1 bedrijf is dat geen gratis DLC uit zal brengen is het EA wel. Maar ik moet zeggen dat deze Hawai DLC er wel leuk uitziet, in ieder geval beter dan de vorige DLC. Ik wacht nog steeds op 10 juli, want dat is waarschijnlijk de dag waarop de Community Sales achievement (250 miljard skateboards verkocht) kan worden gehaald.
Ik zat een beetje te experimenteren met een zelfgebouwde megaramp met maximale air time. Dit is wat ik tot nu toe heb: [yt]GxB83UlChtM[/yt] Dit is de werkelijke snelheid, niets is in slomo. Ik heb vanmiddag trouwens nog een leuk park gemaakt. Ik zal hem eens online zetten.
Gratis DLC! Nu verkrijgbaar (maar niet heus, hij staat nog niet op marketplace). Wat vet zou zijn is als je gewoon in het hele spel in de nacht kan skaten en als je dan met de object dropper dikke lampen kan neerzetten en zo.
Ik af en toe. Vooral online freeskate dan. Maar voor multiplayer vind je meestal ook wel een match volgens mij. Denk ik. Oeh dat doet me er aan denken, ik moet ff iets uitproberen in de CAP wat ik gisterennacht bedacht had.
Ik heb weer een paar parks gemaakt: XBW Poolparty! En Bam Margera's park: [yt]9IdYC1735E0[/yt] Ik kan geen plaatjes of foto's uploaden, bij 100% krijg ik de hele tijd een 'EA Nation Error'. Kut EA.
Jongens speelt er nog íemand online? Ik wil eens online freeskaten! Ik ben bezig met een dikke C-A-P streak! Q--q-q-quadruple post!