Dat is het enige wat die heeft opgeslagen. De rest heeft die niet gepakt. Ach is toch een leuk filmpje!
Er is nu nieuwe DLC: Het San Van Party pack. Met de art gallery, Regs, een aantal spots om de art gallery heen en een nieuw park wat er aan vast zit, het Mafarra skate park. Dat is écht een vet skatepark. Het kost 560 punten en het is het eerste DLC pack wat ook het geld echt waard is. Er staan wel hekken om de art gallery heen, maar daar leg je dan gewoon het uiteinde van een bankje op en dan loop je er zo overheen, zo kun je op heel veel meer plekken komen. Je kan zelfs tot nét onderaan het originele Mega Park komen, jammer dat ze dat er niet in hebben gedaan. Samen met het gratis after dark pack, waarbij je in het DIY park kan komen, is er nu al weer een heel groot deel van San Van te spelen. Ik heb trouwens ook weer een nieuw park gemaakt. Echt de moeite waard. Iemand moet een keer online komen zodat we kunnen freeskaten! Het park is gemaakt met nieuwe DLC objecten, dus het is wat anders dan anders.
Ik word echt gek hier. Waarom lukt het mij steeds niet om een Bodyflip te doen? Ik doe toch echt +(omhoog). Maar het enige wat hij doet is pakt zijn bord met één hand. De flip komt niet.
je moet up (of down) op de LS al ingedrukt hebben voordat je air hebt. De timing is een beetje wennen, maar het kan dus alleen vanaf je afzet, niet als je al in de lucht bent.
Als het Skate 1 of 2 was dan was ik het met je eens. Maar in Skate 3 is dat niet zo. In Skate 3 doe je een bodyflip door als je nét van de ramp af bent te grabben (grabben mag ook al als je nog niet van de ramp af bent) en dan meteen gelijk je linkse pookje naar voor / achter of schuin voor een corked flip.
Als je dan toch Skate 3 hebt / gaat kopen, moet je meteen ff die DLC kopen voor de Skate.Create mogelijkheden. Want je kunt alleen parken met DLC spelen als je ook zelf die DLC hebt. Fucking gierig, maar het is niet anders. En ik heb echt awesome parken gemaakt met DLC erin.